/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
microsoft edge win 10 er væk hvor er den
Fra : ultra2
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 08-01-16 17:22

1 stk pilfinger og så er edge væk hvordan finder jeg den igen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-16 17:32

Brug søgefunktionen i venstre nederste hjørne på skærmen.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-01-16 17:39

det kommer den ikke ved
jeg troede ikke den kunne fjernes ?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-01-16 17:43

Prøv i søgefunktionen at skrive Microsoft Edge, så skulle den gerne komme frem - det gør den her

Clou

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-01-16 17:46

så bliver jeg sendt i google

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-01-16 17:52

Lyder mystisk - har lige prøvet om jeg vil kunne slettet ikonet, det kan ikke lade sig gøre, man kan kun frigøre den fra enten Proces linien eller Start - men det er jo åbenbart lykkedes for en "pilfinger"

Hvis du går ind i google, kan du så ikke søge på Microsoft Edge og hente den der?

Clou

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-01-16 18:00

jeg kan ikke fide noget download for edge opdatering hjalp heller ikke

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-01-16 18:02

sfc scan nown hjalp heller ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-16 18:08

Det er ikke på nettet du skal søge, søg ved at klikke på den lille lup ved siden af flaget forneden til venstre, det nok at begynde at skrive Edge så kommer Microsoft Edge som første valg

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-01-16 18:09

prøv at gå ind i alle apps jeg tror du finder den under m

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-01-16 18:09

det er da ikke noget tab, ringere browser findes da næsten ikke...

den kan dog downloades her: http://microsoft-edge.en.softonic.com/download

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-01-16 18:15

Gå i Start - Alle Apps - Microsoft Edge - Højre klik og fastgør til Start

Clou

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-01-16 19:02

har søgt i luppen
højre klik fastgør til start der er ikke noget at højre klikke på
alle aps under m den er der ikke

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-16 19:09

Mystisk, så er den sgu nok blevet slette. ??

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-01-16 19:15

hvor ligger den på hd

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-01-16 19:27

marken84 den er der ikke

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-01-16 19:52

Har du prøvet at genstarte?

Har du prøvet Systemgendannelse?

Clou

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-01-16 23:37

Citat
marken84 den er der ikke

Hvad vil du dog med den?

http://www.windowscentral.com/microsoft-edge

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 09-01-16 09:39

jeg har opgivet og install fra ny så nu mister han alt så kan han lære det

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-16 09:52

Til en anden gang der er pilfingre på spil kunne du prøve at geninstallere apps

Åbn Kommandoprompt som administrator og skriv dette (winlogo+X, vælg Kommandoprompt(administrator):
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

Genstart pc.

Eller >>

Åbn Powershell, tast winlogo + R og skriv:
C:\Windows\System32\WindowsPowerShell\v1.0\powershell.exe

I PowerShell kommando prompten skriver du:
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppxManifest.xml"}

Genstart pc.

Dette skulle reparere/geninstallere apps i windows 10

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 09-01-16 10:35

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-01-16 11:53

velbekomme