/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Logge ind på Outlook.com
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 08-01-16 10:07

Er der andre end mig, der ikke kan logge ind på Outlook.com i dag?

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-16 11:07

Jeg har ingen problemer med at komme på outlook.com. Håber du får løst dit problem.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-16 11:12

Ingen problemer her med https://mail.live.com

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 08-01-16 12:42

Den vil bare ikke i dag. Heller ikke med o.v.n.'s link.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 08-01-16 12:45

Jeg kan godt på telefonen.

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 08-01-16 13:10

Tak for svaret chaufrat. Det virker nu. Går ud fra, at det blot var en fejl i systemet. Jeg har ikke selv ændret på noget siden i går eller i løbet af dagen i dag. Du får pointene, da du var den første, som svarede.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 09-01-16 08:07

Selv Tak. Godt at det funker igen.