/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
SKAT
Fra : mig-selv
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 02-01-16 21:06

Vægt afgift ? igen

Sidst fik jeg forkert beløb sat på regning/betaling.. samt en måned forud og fik penge tilbage.

Denne gang gik det næsten lige så godt - dog indbetalte jeg raten over 2 ´kort´ inden for 2 minutter - mon de fatter meningen og godkender dét som en indbetaling?

Og ellers Godt Nytår - og skie girokort - med alt for SMÅ TAL på =

LIVET ER JO HERLIGT - trods det ene og andet.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 02-01-16 21:14

Så tilmeld det dog Betalingsservice så undgår du selv at skulle indtaste det, og nok også nogle gebyrer for at få tilsendt girokort.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-01-16 21:52

”Skattesnyderne i dag er at sammenligne med jernbanesabotørerne under besættelsen: De gør et farligt job, men de gør et fædrelandsnyttigt job”

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-01-16 21:59

Hvad har det indlægget at gøre?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-01-16 22:25

Citat
”Skattesnyderne i dag er at sammenligne med jernbanesabotørerne under besættelsen: De gør et farligt job, men de gør et fædrelandsnyttigt job”

Hvad fædrelandsnyttigt er der i det?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-01-16 22:56

Citat
Hvad fædrelandsnyttigt er der i det? %-)

Rolig nu, marken84
Hvis du tænker lidt tilbage var det et af Mogens Glistrups yndlings citater.

I øvrigt - og det ved du da også godt, at vægtafgift er =bilskat.
Du sku' bare spille smart, sku' du

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-01-16 04:24

Hvis der er nogen der spiller smart her, må det da være dig Kaptajn-Tommy

Jeg kender da udmærket det tåbelige citat...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-16 19:42

Citat
Jeg kender da udmærket det tåbelige citat...
Tåbeligt??? Det er genialt!

Ære være Sct Glistrups minde.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 03-01-16 20:10

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-01-16 20:18

Tak for point