/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Fruit N Fun
Fra : bjarnebr
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 28-12-15 23:43

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-15 00:25

Sikkert ingen, eller spørger du jo bare her:

http://www.approvedfood.co.uk/contact_us

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-12-15 08:39

Hvis det er frugtkoncentrat til drinks har jeg set noget lignende i samme type embellage, de var blot sølvfarvede.
Men jeg kan ikke huske hvor.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-12-15 09:09

Det jeg har er til at drikke/spise direkte fra pakningen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-15 09:23

Det lyder som noget ´overlevelses´ mad?

Har du prøvet en sports forretning/ forhandler af frysetørret mad.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-12-15 11:09

I stedet for alle gætterierne tager man da kontakt til firmaet som før nævnt...

Levering til andre EU-lande

For at se de korrekte forsendelsesomkostninger skal du ændre dit bruger-adresse i kontoindstillingerne.

For hver 25 kg af shopping du køber leveringen omkostninger tilføjes igen

Tyskland, Frankrig, Monaco, Belgien, Luxembourg og Nederlandene: £ 15

Østrig og Danmark: 20 £

Spanien, Italien, Slovakiet og Den Tjekkiske Republik: £ 25

Estland, Finland, Ungarn, Polen, Portugal, Sverige, Slovenien: £ 30

Bulgarien, Grækenland, Letland, Litauen, Rumænien: £ 35

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-15 11:18

Citat
I stedet for alle gætterierne tager man da kontakt til firmaet som før nævnt...

Levering til andre EU-lande

For mig at læse, står der en Dansk forhandler
Citat
Hvis det er frugtkoncentrat til drinks har jeg set noget lignende i samme type embellage, de var blot sølvfarvede.
Men jeg kan ikke huske hvor.

Mener også at have set dem i Netto / Aldi, men er ikke sikker, da det ikke er vare type jeg går efter.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-12-15 11:37

Citat
For mig at læse, står der en Dansk forhandler

NETOP

Hvis nogen skal kunne fortælle om de sælger til danske distributører må det da være firmaet selv!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-15 11:42

Citat
Sikkert ingen, eller spørger du jo bare her:

http://www.approvedfood.co.uk/contact_us

Du har ret..

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-12-15 12:21

Tak for svaret marken84, da jeg ikke kan lide at annullere et spørgsmål har jeg tildelt dig pointene, for du kom med det første svar.
Jeg har kontaktet den danske importør der leverer de fleste ting til forsvarets feltrationer, men havde håbet nogen her viste hvor man kan købe det i en forretning, for importøren har lukket mellem jul og nytår.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-12-15 12:27

AHA, det var jo en væsentlig oplysning i den forbindelse...

Håber du finder ud af det når vi kommer ind i det nye år.

Godt nytår!