/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jeans som i gode gamle dage.
Fra : SillyconValley
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 27-12-15 19:13

Er der en, der kan anbefale et godt mærke jeans. Det skal være jeans i en god og kraftig kvalitet, ikke som de her nymodens stretch-jeans, dem magter jeg ikke længere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-15 20:22

Wrangler

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-12-15 22:35

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   16
- Annullerede   29
- Slettede   0
Ialt   46

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-15 09:43

Wrangler er familiens foretrukne mærke. Fåes nu både med og uden stretch! personlig er jeg kun stødt på og bruger LEE uden stretch.
Hvorfor er du træt af stretch bukserne? De er da knap så stive mens de er nye, hvorimod rene bomulds denim bukser godt kan være noget stive og hårde i det inden de har været vasket mange gange.

Desværre er mange Jeans også stone washed i dag. Der står folk med sandblæsere og gør bukserne slidte på fabrikkerne. Hul i hovedet ......... og i bukserne. Hvad er det for modeluner nogle mennesker anser for smarte?

Husker nu også at jeg hadede min mor for at lave pressefolder i mine første jeans engang for 60 år siden .
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : SillyconValley

Dato : 28-12-15 14:33

Tak for svaret ingelein. Tjekker Wrangler og Lee ud. Gider ikke stretch, synes de er tynde og kolde og ikke særlig slidstærke. Cykler meget, og synes der er hul et vist sted, med det samme.