/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook.com
Fra : herbie70
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 06-12-15 09:51

Hej
Jeg og andre har et irriterende problem, efter at have installeret windows10, så kommer outlook.com med en reklame i højre side af skærmen så der nogen gange ikke er muligt at læse alt i en mail.
Jeg har læst at man kun kan få reklamen væk ved at installere betalings outlook.com, kan det være rigtig.??

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 06-12-15 10:04

Nu har jegWin 10 og office 365 så jeg kender ikke lige problemet. Jeg har nemlig ikke reklamer.

Men prøv at kigge lidt her.

http://www.computerworld.dk/art/234506/goer-windows-10-privat-saadan-stopper-du-microsoft-i-at-snage-i-dit-privatliv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-15 10:16

Citat
Jeg har læst at man kun kan få reklamen væk ved at installere betalings outlook.com, kan det være rigtig.??

Ja, det er rigtigt, du kan i indstillinger et eller andet sted, finde et punkt hvor du kan købe dig fri for reklamer!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-15 10:30

Det er i Indstillinger,
log på outlook.com,
klik på tandhjul oppe til højre,
klik på indstillinger...
http://peecee.dk/upload/view/455209/full

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-15 12:09

Jeg bruger gmail og adblock plus ......................................ingen reklamer.

Undskyld Kandu, men i kunne bare lade være med alle de underlødige reklamer og urolige sider.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-15 13:48

Hvordan læser du Outlook mail?
Outlook mail i Edge browseren er der en reklame ude i højre side, lige nu er det Telenor som reklamerer men reklamer er ikke provokerende og fylder kun et par cm.
Outlook mail i Internet Explorer viser ikke reklamer, jeg har Easylist i sporingsbeskyttelse men ikke AdBlock plus i Internet Explorer
Outlook mail i Firefox er der heller ingen reklamer men der har jeg AdBlock plus installeret
Den mail app som er i Windows 10 viser heller ingen reklamer.

Måske din computer er inficeret af et eller andet når du har problemer, er det kun i Outlook mail at reklamerne generer dig?
https://www.malwarebytes.org/antimalware/ kan rydde op på næsten alt uønsket

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 06-12-15 14:23

Citat
Måske din computer er inficeret af et eller andet når du har problemer, er det kun i Outlook mail at reklamerne generer dig?

Det er kun i outlook.com

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-15 14:39

Citat
Jeg har læst at man kun kan få reklamen væk ved at installere betalings outlook.com, kan det være rigtig.??

Det er i Indstillinger,
log på outlook.com,
klik på tandhjul oppe til højre,
klik på indstillinger...
http://peecee.dk/upload/view/455209/full

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-12-15 18:22

prøv " adwcleaner "den plejer at rytte op i det

Godkendelse af svar
Fra : herbie70

Dato : 07-12-15 10:01

Tak for svaret Fijala.
Så tror jeg det lykkes, tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-12-15 17:36

velbekomme og god jul.