/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
incredimail/ gmail
Fra : Rytterknaegten
Vist : 365 gange
200 point
Dato : 23-11-15 12:36

Hej, jeg har et stort problem, jeg har en gmailadresse, og modtager gennem Incredimail.
Nu har jeg fået lavet noget kludder, og kan ikke modtage på incridimail, så er spørgsmålet: Hvad i alverden gør jeg så? Jeg slægtsforsker, og der ligger nogle svar til mig på vedrørende gmail adresse?

Håber på et svar fra jer, derude i æteren.

mvh Rytterknaegten

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-15 12:40

Log in på Gmail?

Du kan også bruge dette.

Crome har et tilføjelses program https://chrome.google.com/webstore/detail/google-mail-checker/mihcahmgecmbnbcchbopgniflfhgnkff?hl=da

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 23-11-15 12:59

Hvad er det for noget kludder du er kommet til at lave? Jeg har selv tidligere modtaget mails fra Gmail med Incredimail, og bruger stadig Incredimail til mails fra mit eget domæne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-11-15 14:04

Du kan altid sende og modtage gmail her:

www.google.dk
Log ind med mail-adresse og password.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 25-11-15 20:53

Hej,
jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg har lavet. Jeg roder rundt i password.

mvh Rytterknægten

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 200 point
Dato : 25-11-15 23:08

OK

Jeg kan ikke huske om brugernavnet blot er et brugernavn eller mailadressen. Passwordet håber jeg at du kender. Check også at udgående server hedder "SMTP.gmail.com" og at indgående server er "pop.gmail.com". Sørg også for at der er flueben i "My server requires authentication".

Under "Advanced" bør du også checke om "Outgoing mail (SMTP) er sat til 25, og at "Incoming mail (POP3)" er sat til 110. Jeg har dog læst mig til at man muligvis skal sætte flueben i "This server requires a secure connection (SSL)" og erstatte 110 med 995 (sker automatisk), og måske skal de 25 erstattes med enten 456 eller 587.

Jeg håber at dette kan hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 03-12-15 08:19

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.

Jeg har fået gmail ind, så må jeg prøve mig frem til at få incredimail, med igen.

mvh Rytterknægten

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 05-12-15 12:26

Velbekomme, jeg håber at det kommer helt op at køre igen.