/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
<er det kun min ringhed . .?
Fra : Tonganeseren
Vist : 681 gange
500 point
Dato : 18-11-15 20:15

Har lige læst et indlæg på TV-2`s hjemmeside - side 128, at aftryk af vore skosåler i naturen nu udgør en sundhedsfarlig faktor. I samme ombæring nævnes det, at der rundt om i verdenshavene samler sig enorme øer af plastaffald.

Vi burde alle vide, at dovne journalisters favorit i miljøspørgsmål "Økologisk Råd" ikke er et ministerielt nedsat organ, men kun er en samling ( cirka 900 medlemmer) bestående af kendte og ukendte interessegruppemedlemmer, som tilsyneladende forlængst har sluppet forbindelsen med vores elendige klode.
Men ved andre måske, hvilken interessegruppe der nu har barslet med de påståede problemer omkring de aftryk, vi andre sætter i naturen - og her tænker jeg ikke på andet end fodaftryk?

Hvis nogen kender ophavsmændene som højst sandsynligt er kvinder, så lad mig det vide. Jeg vil derpå afsende links til forskellige aktuelle behandlingstilbud.

Hvad F..... sker der?

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-11-15 21:10

Tag nu seneste påhit fra "videnskaben":

"Når man har sex, bliver der frigivet endorfiner i hjernen, et såkaldt 'lykkestof', der giver en følelse af succes og energi. Dermed skulle man tro, at hyppigere sex er lig med større lykke - og dermed et gladere parforhold. Men ifølge et nyt canadisk studie opnår man ikke et lykkeligere parforhold ved at have sex flere gange om ugen. For de par, der er mest glade, er nemlig dem, der kun har sex én gang om ugen."

Kunne konklusionen måske være, at begge parter i et forhold er lykkelige over ikke at skulle bolle hver dag, og at en skilsmisse måske kunne føre med sig, at parterne fandt mere krævende partnere? Er de dumme - de forskere?

Fandeme uhyggeligt det her.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-11-15 22:19

Jo mere belæst den kaglende klasse er, desto mere ulogiske bliver de.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-11-15 08:48

Er de dumme - de forskere? skrev Tonganeseren !!!

Det tror jeg sgu' ikke de er, blot stang-liderlige

Det med fodaftrykket er værre !! Jeg har hørt, at nogle schweiss-hunde-førere i det jyske har haft og har, store problemer i områderne omkring Silkeborg - Horsens - Bottrup. To helt uafhængige hundeførere har, efter egne udsagn, fået mindst 2 hundes snuder ødelagte, da en helt speciel stank har medført ætsninger i slimhinderne hos dyrene. Efter kraftig medicinering synes de i bedring, men en grim oplevelse ! Specialister i området siger, at lugten minder om stanken fra en destruktionsanstalt eller som fjerten af gammel Volvo varevogn, som der helt sikkert findes mindst ét eksemplar af. Så mit bud på synderen er ikke, som Tonganeseren mener, nogen kvinde, men derimod en "mandsperson", hvis man ellers kan kalde denne forfatter dét !!! Han er tidligere blevet forment adgang adskillige steder, p.g.a. en ulidelig stank fra munden, men det skulle være et overstået kapitel, eftersom han har fået nye dænder, i øvrigt sammen med en greve, hos hvem han, efter eget udsagn, omgås jævnligt

ØV4

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-11-15 17:45

Fandens til øregas eller øjenbæ i disse tider
Ingelein

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-11-15 21:47

ØV4 skriver bl.a.: i øvrigt sammen med en greve, hos hvem han, efter eget udsagn, omgås jævnligt -

Det må vistnok dreje sig om "grewen ud af luften".

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-11-15 00:18

Ulven er nu blevet så permanent en gæst her i landet, at Naturstyrelsen i Midtjylland vil oprette særlige ulveskove.
Der skal ulvene blandt andet kunne være i fred for rallykørere, motionsløbere og folk på mountainbike.
Læs også: Hvis du møder en ulv: Kig den i øjnene og kravl op i et træ
Samtidig vil man helt overordnet set gøre skovene i Midtjylland mere attraktive for ulven.
Citat: en eller anden netavis!!

Kunne man foreslå et mindre gods, hvor en kendt jæger og malkemaskineoperatør har fået smidt slæverne ind?

Mvh.

Tonganeseren

Er parat til lidt af hvert, hvis der kommer terrorister til byen.

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 500 point
Dato : 20-11-15 08:16

Fandens til øregas eller øjenbæ i disse tider
Ingelein

Jeg skal beklage, hvis nogen ikke deler min opfattelse om, hvad humor og mor(d)skab er - men det er jo frivilligt at besøge jagtsitet,i disse tider , hvad så målet er med denne sætning ?? Men et lille kik på skribentens profil afslører, at adskillige er blevet blacklistet !! Det er sgu' ligeså slemt som en vis forfatter gjorde og ikke kunne forstå hvorfor alle var efter ham ! Flere af de blacklistede på ovennævntes profil, er ganske morsomme og humorfyldte personer, som er med til at sætte lidt kulør på den grå hverdag !!! Specielt i disse tider !!!
Men ok - vi lever da gudskelov i en nogenlunde fri verden endnu. Lad os glædes over det og lad os sammen grine os til døde: Alternativet kunne være at kede sig ihjel
Op med humøret og lad være med at læse alle de frygtelige ting vi skriver på jagtsitet - tænk om man skulle blive klogere (det er hændt), eller lidt gladere (er ofte hændt).

ØV4

Det er vel ikke sådan, at du er hustru til den kendte forfatter ???

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-11-15 08:37

Motorveje og andre færdselsåre, jernbaner og beboelser nedlægges nok også, så ulvene får optimale ynglebetingelser.

Når hjorteviidtet er blevet ædt op i de midtjyske skove, klippes der hul i hegnet til Lille Vildmose og vupti, dyre fantasterne har opfundet Columbusægget til elg regulering også.

Herefter sættes der 1000 bævre og bisamrotter ud i Skjernå, Gudenåen, samt andre større vandløb, for som vores dygtige poltiske halvaber vil udtrykke det på engelsk, " back to the stoneage agaaain, with maj baning flint hammer, so the snow i snot melting more at the pooools.

Det hele betales igennem jagttegnet og skattebilletten, fåre avler kan købe billigt hegn ved Padborg, da der bliver hårdt brug for det, dem i Padborg får vist ikke brug for det, ser det ud til.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-11-15 12:17

Hvad nu med de 5 Elge der er blevet sluppet løs i Lille Vildmose, er det et forsøg på at importere fremmede arter eller hvad - var der brok nok over et par ulve.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-11-15 12:29

Næh, der er ikke meget forfatning over min gemal. Han passer sig selv
Ingelein

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-11-15 13:15

Han passer sig selv skrev ingelein.

Jeg tror det er helt forståeligt !!

betterwisser -

ØV4

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-11-15 18:37

Ja, ja, sådan har vi nu klaret det i 55 år + 4 løse, så måske skulle jeg skrive en bog om mit ret så lukkede ægteskab Eller lade være, for det interesserer ingen!
Ingelein

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-11-15 21:33

Sex og endofigner er noget opreklameret gas, her op til den den til støende juletid vil Julemandens Kandu nok mene, jeg køber figner i den lokale Netto biks for en pakke dadler og et par tilrøgede gedekøller.
Når jeg spørger Phillipner møen og bajutterne omkring sex siger de, at man skal op på + 3 gange for at kunne bruge den benævnelse, så jeg er en kæmpe hingst her i området, eller nærmere Kratdusker måske , ( Phillips måtte tage denne reklame af nettet " køb Phillips Lady Shaver nu, tag skridtet imorgen".
Jeg når målet hver anden gang, jeg kravler på med de der 4 gange, altså når ryggen og hængevommen tillader det, 2 gange ind og 2 gange ud, men så skvatter jeg også sammen, som den sæk jeg sniger mig rundt med, når jeg lusker rundt som Julemandens Kandu, og gang på gang, bliver snuppet i løgn og latrin på nettet og må smide sækken fra mig for at komme væk fra hylerne.

Happy weekend
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-11-15 07:56

Selv happy week-end, besserwisser, med hvad deraf følger !!!

Til ingelein skal jeg kun opfordre til at skrive en bog - det er jo blevet meget moderne at udlevere det mest intime og private i bogform, senest med salonsocialisten Ritt Bjerregaard, som i den grad afslører sig for åbent tæppe - forstå det hvem der kan ??
Men prøv dog, ingelein - det kunne jo være du kunne spinde guld på et forfatterskab, ligesom en vis jysk tranlampe der får omkring kr. 3,-/år i bibliotekspenge, samt alt det løse !!!

ØV4

OP med humøret til alle sortseere i DK - intet sted på kloden har menneskene det så godt som i DK, trods høje skatter og anden form for idioti - kontrolleret i hoved og r..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-11-15 11:09

ØV4

En side af sagen omkring Ritt Bjerregaards sexeskapader er tilsyneladende, at så mange mænd har haft en eklatant dårlig smag. En journalist på Ekstra Bladet skrev engang, at Ritt var en af de mest sexede kvinder i Dronningeriget. Personligt tror jeg at bemeldte bladsmører skrev forkert. Jeg tror, han mente den mest "eksede" kvinde, men sådan er der sgu så meget.
Men det værste er godt nok, at Ritt praler med at have skaffet en nødlidende 2. elsker et lukreativt job i en hel- eller halvoffentlig institution, var det ikke i "Mødrehjælpen"? Edermageme sygt; og så praler hun Gudhjælpemig af det.
Nå, det kunne jo tænkes, at en fasankok kom på vingerne i dag. Hunden er i hvert fald klar til dåd, og jeg skal blot have fundet et par skydevanter frem.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-11-15 11:16

Derudover kan det, med den største sorg, meddeles, at Ballehylerens meget personlige ven, Jan Monrad, ikke mere er at finde blandt de levende.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-11-15 16:39

Jeg bifalder den allerstørste sorg vedr. Jan Monrads død. Én af de største humorister, som har høstet store bedrifter specielt i Totalpetroleum, senere Monrad & Rislund, sammen med Søren Rislund, men også med f.eks. Øyvind Ougaard og Ole Fick m.fl. - alle fremragende musikere, men ikke mindst Mick Schack, som vistnok dagligt skrev og tegnede små billeder til sin ven - som ligeledes sendte tilsvarende den anden vej !!
Det er underligt, at specielt Ballehyleren nævnes, men da vi jo har erfaret hans venskaber udelukkende omfatter afdøde, må JM desværre nævnes - skammeligt for JM's eftermæle !
Vi vil komme til at savne Jan Monrads skæve vinkler - godt der findes mange plader og brudstykker fra hans optræden.

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-11-15 17:04

Jeg har samtlige cd`ere med de to gutter. Når det går helt skævt i hverdagen, smutter jeg lige en cd ind i maskinen.

Mvh.

Tonganeseren

Fik ingen fasan i dag. Hunden kunne ikke dreje opmærksomheden væk fra rådyrfærten.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-11-15 14:18
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-11-15 16:40
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-11-15 21:30

Den her er den onde lyneme god.

https://www.youtube.com/watch?v=_ZnbEYc78lk

Mvh. og stort grin

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-11-15 14:08

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-11-15 21:30

Han minder sgu om Carl Holst

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-11-15 20:03

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-11-15 07:08

Mange tak for POINGS , min gode Tonganeser !

Synd du ikke fik fasan for bøssen forleden - har du ikke flere fliser der skal lægges ??? For det er du jo rigtig god til, ikk' ?

ØV4