/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
Jeg har ikke noget fradrag
Fra : ThorDin
Vist : 639 gange
45 point
Dato : 14-11-15 12:13

Har været selvstændig i nogle år og er nu blevet til en almindelig arbejderbi.
Så kan jeg se at jeg ikke har noget fradrag.
Hvor retter jeg det henne? Nogen der har et link?
(Ja jeg kunne ringe til skat, men vil hellere undgå kø og finde det "selv").

Tak

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 14-11-15 12:31
Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 16-11-15 08:25

Mon ikke det er fordi din arbejdsgiver bruger dit bikort i stedet for dit hovedkort?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 45 point
Dato : 17-11-15 07:25

Som Charlottefrich: Hvis din arbejdsgiver benytter bikortet, så betaler du jo heller ikke fuld skat af din løn, fordi en del af din udbetalte løn er dit fradrag. Skulle dette være tilfældet? Så tager din arbejdsgiver muligvis røven på dig.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ThorDin

Dato : 22-11-15 19:41

Tak for svaret molokyle.