/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
YTD
Fra : susss
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 12-11-15 13:13

Virker det ikke i windows 8.1 ?? den bliver ved med at sige fejl når jeg vil hente en sang ned fra you tube det har altid virket før med windows 7.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 12-11-15 13:33

Måske er det fordi det er et nyt musik nr..for andre gamle vil den godt tage

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-15 09:46

Jeg opgraderede fra en ældre version af YTD ..til den nyeste. Jeg bruger nu XP Pro, men med samme resultat som dig susss:

Error (2)

Desuden har de fyldt skidtet op med crap som antivirus- og antimalware programmer betegner som PUP's (Possibly unwanted program).

Prøv at 'gå tilbage' til en ældre version.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : susss

Dato : 13-11-15 21:18

Tak for dit svar...har valgt ikke at bruge det mere..for der er virus i siger mine virus programmer..så må bare købe musikken fremover.

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 13-11-15 21:18

Tak for svaret molokyle.