/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Liste over webdesignere?
Fra : cristian2
Vist : 324 gange
40 point
Dato : 09-11-15 19:55

Hvordan finder man en liste over webdesignere i fx København - både store og små firmaer og gerne rated efter anerkendelse?
Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 40 point
Dato : 10-11-15 01:06

De gule sider eller Krak

Hvad "anerkendelse" angår findes der jo ingen rating for firmaer lige meget hvad de laver om det er bolsjer eller biler, det ville overtræde god forretningsskik eller være direkte ulovlig og medføre tusinder af retssager.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 10-11-15 12:39

Er det heller ikke muligt at finde de største webbureauer?

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 05-01-16 09:05

Tak for svaret LuffeA.