/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
Kære indvandrer forældre.
Fra : Mågen
Vist : 203 gange
80 point
Dato : 07-11-15 18:21

Opdrag så jeres små snotunger og giv dem lidt kærlighed. Det kan godt være I kommer fra nogle hårdt belastede områder og jeres liv har været et helvede.
Men så bør I netop, nu når I har fået chancen og muligheden for et bedre liv, tage et ansvar og lægge jeres macho pis og jeres skrøbelige egoer, der er alt for lette at fornærme, på hylden og simpelthen starte på en frisk, med et dejligt fredeligt liv.
Hvad bilder I jer ind og lade jeres drengebørn rende rundt på gader og stræder og udøve selvjustits? Elsker I ikke jeres børn? Har I for mange?
I Danmark behøver I ikke længere at være voldelige, vi er/var et fredeligt land. Det vil vi gerne have at det bliver ved med at være.

Her er par regler der bør overholdes:

Man behøver ikke slå en person ihjel der kalder din mor for luder. En gang tæsk bør være mere end rigeligt til at statuere et eksempel når jeres stakkels egoer bliver fornærmede.

1 mod 1 i en slåskamp er rigeligt og fair, man behøver ikke hele nabolaget og samtlige fætre, for at klare sig.

I må lære at man godt må tabe ansigt uden at slå ihjel. Vi andre lever helt sikkert med et par episoder, der til tider irriterer indvendigt, men vi klarer os og tænker på alle de andre dejlige ting livet tilbyder.

Hvis I føler jer udenfor, så er det fordi I ER udenfor. Opsøg blot et par danskere og få en hyggelig snak. Vi undgår jer kun når I går i store grupper og ligner bandemedlemmer.

Kom nu ind i kampen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-15 19:15

Citat
En gang tæsk bør være mere end rigeligt til at statuere et eksempel når jeres stakkels egoer bliver fornærmede.

..1 mod 1 i en slåskamp er rigeligt og fair

Skynd dig at annullere dit spørgsmål.

Du fremkommer offentligt med ytringer der forherliger og opfordrer til vold
...og dette er strafbart !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mågen

Dato : 07-11-15 20:01

Ja jeg opfordrer til vold frem for mord

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-15 20:13

Mågen -> Det er STADIG ulovligt.

Hvis du vil undgå politianmeldelse, såfremt en bruger skulle bede teamet bag kandu.dk derom?

Så ANNULLER !

Citat
..lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Kilde: http://www.kandu.dk/rules.aspx

BEMÆRK:
Citat
Grunden til dette er, at alt hvad du måtte skrive eller sende tilhører os. Ja du læste rigtigt, vi kan reproducere det, afsløre, transmittere det, udgive det, sende det til et andet sted, vi kan endda sende det til din mor ( når vi altså har fundet hendes adresse).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-15 20:23

Ps. Hvis jeg var dig, så ville jeg tage min advarsel alvorligt.
Bliver myndighederne først blandet ind, så risikerer du at få konfiskeret din pc og telefon/tablet og få beslaglagt ALT materiale du måtte have liggende på enhederne, samt externe diske ..og USB nøgler ...og e-mail ..og SMS ..og hvad du nu ellers kunne tænkes at have liggende i 'Skyen' (cloudbaserede data; snapchat, dropbox osv.)
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-11-15 22:37

FORSTÅR DIG.
Men - måske en anden måde at udtrykke sig på/ det bliver åbenbart misforstået.
Citat
Hvad bilder I jer ind og lade jeres drengebørn rende rundt på gader og stræder og udøve selvjustits? Elsker I ikke jeres børn? Har I for mange?
I Danmark behøver I ikke længere at være voldelige, vi er/var et fredeligt land. Det vil vi gerne have at det bliver ved med at være.

Ak ja - der var engang osv. så kom de skide Tyskere og skulle bestemme over os//
er de mange og i flok....

Nu kan man ikke snakke om de ´skide´ muslimer uden at skulle have et nakkedrag af andre Danskere, som i bund og grund mener det samme = ingen tør ANDET end snakke dem efter munden...Mener Glistrup advarede om dette problem for årtier siden - men ALLE kæfter stadig op om samme problem 30-40 år efter - ingen vil tage et ansvar.

Dog har jeg altid ment at der er forskel? selv på muslimer = dem der indretter deres liv til Dansk - og dem der stadig går ud og ´beder´ 7 gange om dagen i arbejdstiden.

Citat
Ja jeg opfordrer til vold frem for mord

Godt skrevet, de kender kun en udvej og det er kniven - FREM med NÆVERNE/ordet og lad os så få et godt og gedigent ´værtshus´ slagmål, med fair play som du skriver = en af gangen og alt METAL smides uden for døren.

Kommentar
Fra : Mågen

Dato : 08-11-15 00:37

Jeg opfordrer ikke til vold. Du tager ord ud af sammenhængen. Mit indlæg er en protest mod knivmordet på Mads.
Længere er den ikke.

Annuller spørgsmålet
Fra : Mågen

Dato : 08-11-15 00:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål