/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Private beskeder
Fra : EXTERMINATOR
Vist : 513 gange
200 point
Dato : 29-10-15 17:53

Når jeg kigger under min brugerprofil er der kommet en lille kuvert der fortæller mig at jeg har ulæste beskeder.
Problemer et nu at når jeg så klikker på vis private indlæg så kan jeg ikke finde noget nyt der.
Plejer der ikke at være en lille kuvert ud får den tråd der er nyt i?

Og hvis der er nogen der har skrevet privat til mig så undskylder jeg lige på forhånd at jeg ikke svarer, jeg skal først lige finde det.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-10-15 18:03

Det samme har jeg også været ude for - har aldrig fundet ud af hvorfor og hvordan...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-10-15 18:15

Og hvad så, forsvandt det så bare af sig selv?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-10-15 18:17

Når jeg har fået en privat besked, så får jeg først en email, og der står hvem, der har sendt mig en besked.
Jeg har ikke oplevet, at der ud for den enkelte besked er en kuvert. På kandu er der kun en kuvert, der meddeler at du har fået en privat besked, og så må du selv finde ud af fra hvem, hvis du ikke har fået en email, der har oplyst dig om det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-10-15 18:27

Det er meget simpelt, du har slettet en gammel besked - som der er blevet svaret på.

Så du må ud i FORUM og spørge hvem der har skrevet til dig = og ellers få vedkommende til at slette samme (gamle) spørgsmål, så det ikke sker igen..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-10-15 18:37

NB, ´kuverten´ forsvinder ikke før beskeden er slettet af den der skrev til dig.
Har selv prøvet det, det var Eyvind der havde skrevet til mig i en besked jeg havde slettet - og måtte bede ham gøre det samme = den var også ude i Forum for at få at vide hvem der havde skrevet til mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-15 15:05

Ps. Jeg skriver kun til folk som sletter mine vise ord.

Det kan også være en som måske har opdaget, at det var til en forkert adresse, og derfor slettet.
Og så hænger den besked endnu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-15 15:08

Jeg har lige skrevet og slettet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-10-15 17:57

Citat
Jeg har lige skrevet og slettet

Citat
Denne private debat er blevet afsluttet, det er derfor ikke længere muligt at skrive en kommentar.

Hmmmmm
Selv om jeg kan åbne det så kan jeg ikke skrive i det.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-10-15 18:06

Men jeg har fundet det indlæg der drillede, det var en der havde afsluttet en tråd.

Nu er spørgsmålet jo så hvorfor jeg ikke får emails når der er private beskeder, jeg går da ud fra at systemet stadig sender dem.
Citat
Når jeg har fået en privat besked, så får jeg først en email, og der står hvem, der har sendt mig en besked.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-15 19:09

Jeg har d.d. lavet en test.
Jeg får en email

Citat
Kære ans,

Der er kommet et nyt indlæg til et af dine private indlæg :
"Test"

Læs indlægget her :

Citat
Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Og den lille kuvert er også vist i mine private indlæg og ikke kun på "seneste indlæg"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-15 19:14

Ja og sådan virker det også her.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-10-15 19:19

Citat
Jeg har lige skrevet og slettet

Citat
NB, ´kuverten´ forsvinder ikke før beskeden er slettet af den der skrev til dig.
Har selv prøvet det, det var Eyvind der havde skrevet til mig i en besked jeg havde slettet - og måtte bede ham gøre det samme = den var også ude i Forum for at få at vide hvem der havde skrevet til mig

Og det er så sandelig ikke fordi jeg ikke kunne lide dit PM indlæg = troede bare ´samtalen´ var sluttet.

Og det kunne jo være at der var mere end en ny besked fra ´gamle´ samtaler, så det kan være lidt af en Jungle.
Ellers vent til de engang sletter deres gamle PM spørgsmål ??

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 30-10-15 19:24

Citat
Hmmmmm
Selv om jeg kan åbne det så kan jeg ikke skrive i det.

Næ det kan du ikke fordi jeg straks afsluttede den besked lige efter, at have skrevet den.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-12-15 01:44

Jeg må hellere få afsluttet dette spørgsmål.

Jeg har besluttet at afgøre det med en lodtrækning.

Vinderen er Eyvind

Godkendelse af svar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-12-15 01:46

Tak til alle deltagere, men Eyvind får points denne gang.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-12-15 10:29

Kandu er også urandsagelig