/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Icloud
Fra : ingelein
Vist : 263 gange
50 point
Dato : 27-10-15 22:56

Jeg måtte resette min Ipad - og det lyder mere bøvlet end det er, når man ikke gemmer noget af betydning på den. Jeg reddede nogle billeder - på mystisk vis - og efter reset har den også gemt Notes.
Nu er jeg blevet så meget klogere at jeg har synchroniseret den med iCloud, som har lavet en sikkerhedskopi af iPad, men den fylder 4,5 GB af de 5 GB man har til rådighed gratis. Jeg vil ikke have andet på Icloud end Ipad's sikkerhedskopi. Finale
Desværre kommer der nu hvert 5. minut en advarsel om at jeg skal administrere min iCloud eller købe mere plads. DET VIL JEG IKKE, men jeg vil være fri for de evindelige pop-ups fra íCloud.
Hvordan slipper jeg af med dem?
Ingelein

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-10-15 21:12

Slå Icloud fra og lav en backup på en computer istedet

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 17-12-15 10:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
fik desværre svar på noget, som jeg ikke har brug for