/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
E- boks
Fra : susss
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 27-10-15 13:20

Hvordan flytter man egentlig E-boks ind på en ny pc ?

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 27-10-15 13:23

Eboks er en online serice og Oliver ikke på din pc

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-10-15 13:24

Log på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-15 13:28

Når du logger ind på www e-boks dk fra en eller anden computer.

Så kan du oprette mapper og lægge din læste post i mapperne.

Som de andre siger..................det hele foregår ude hos e-boks

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 27-10-15 15:35

Åbn dette link ---> http://www.e-boks.dk/

Og gem det på bogmærkelinjen eller i favoritter, så klikker du bare på det, og så kommer du til e-boks

Kommentar
Fra : susss

Dato : 27-10-15 19:53

Nej glemte lige at skrive at det er E boks med underskrift...vi har signatur her i E-boks den skal flyttes med .

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-10-15 20:11

Det bruges ikke mere, nu er det Nem-ID

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 27-10-15 21:17

Citat
Det bruges ikke mere, nu er det Nem-ID

Ikke helt, der findes digitale medarbejdersignaturer.

http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/Sikkerhed/medarbejdersignatur/Pages/default.aspx

Citat
NemID medarbejdersignatur på hardware, hvor dit certifikatet gemmes på et særligt stykke hardware, også kaldet krypto-token. Læs mere.

Den gammeldags digitale signatur som man brugte før NemID til netbank lå på harddisken og skulle sikkerhedskopieres på en stick eller floppydisk som var almindelig dengang, den kunne ikke læses direkte på en floppydisk men skulle ind på harddisken.

Såeh, kontakt Nets om flytning hvis det er en medarbejdersignatur i og med administrator skel være involveret.

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 29-10-15 08:43

Tak for svaret LuffeA.Mange tak for svar