/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bryggersgulv (klinker) - alternativ?
Fra : Hijklm
Vist : 322 gange
100 point
Dato : 20-10-15 12:29

Jeg har et bryggersgulv med afløb, som er lavet i klassisk 80´er honningbrunt = grimt.

Hvilke alternativer er der, i den billige løsningskategori, til sådan et gulv hvis man ikke piller det op?

Har læst blandede erfaringer om at lægge et vinylgulv ovenpå og der skal jo stadig være fald hen mod afløbet.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-10-15 14:41

Behold du dine klinker, hvis du ikke kan lide farven, kan du jo bare male dem.

Og lad for Guds skyld være med at lægge et vinyl gulv ovenpå...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-10-15 14:46
Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 20-10-15 19:28

Svend har sagt det hele!