/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
BilstrupV: Førstehjælp til armbåndsur
Fra : BilstrupV
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 07-10-15 10:52

I området fra Skive til Århus søges en urmager, som er god og billig. Det drejer sig om 3 x batteriskift og 2 x afkortning af lænker.

Har du et godt forslag?

Mvh BilstrupV

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 07-10-15 10:56

Nej - med den overskrift, troede jeg der var gået hul på dig et eller andet sted. Smiler.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-10-15 11:46

mange kiosker vil skifte batterier billig
eks. Farsø

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-10-15 12:34

Urmagere har ikke særlig meget konkurrence, og da der her er tale om småting kan det ikke svare sig at køre fra Herodes til Pilatus.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 25 point
Dato : 07-10-15 17:37

Begynd her ved Hartman i Skive:
http://www.cylex.dk/urmager.html

Et nyt batteri, indsat i et ur, koster 50-70 kr. her i Danmark,
det får jeg for under 5 € i City, Flensborg, men det er jo nok lidt for langt for dig at køre?

Hvid lænkerne er ægte og urmageren må beholde de ekstra led, er afkortningen nok billigere??

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 08-10-15 07:37

Citat
Hvid lænkerne er ægte og urmageren må beholde de ekstra led

Min ur-lænke er ægte. Ægte stål.

Godkendelse af svar
Fra : BilstrupV

Dato : 23-10-15 10:44

Tak for svaret svendgiversen.