/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvad er RAPTR DESKTOP APP UPDATE ?
Fra : ara
Vist : 1900 gange
100 point
Dato : 07-10-15 08:29

Hej.

Hver gang jeg starter min pc med win 7 får jeg en besked om jeg vil give tilladelse til dette program.

Har ledt lidt på nettet om det, men ikke fundet noget som jeg bliver klogere af

Hvad er det for et program, og kan jeg bare opdatere det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-15 09:27

Du skal ikke opdatere........................det ser ud til at være snavs.
https://www.google.dk/#q=raptr+desktop+app+remove

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-15 09:30

Og dog - det kan også være noget i forbindelse med spil.

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-15 15:39

Hvad er Raptr?

Raptr er en social networking ansøgning og instant messenger, der er gearet til video game spillere. Den downloadede klient integreres med pc'en (ved hjælp EasyHook) såvel som 3.-parts applikationer såsom Yahoo Messenger, AIM, ICQ og Xfire. Det omfatter funktioner såsom spil præstation tracking, in-game overlay, og vildtforvaltning. Den Raptr In-Game overlay understøtter en række spil, herunder Call of Duty, Half-Life, TrackMania og mange flere.

Raptr kan downloades fra http://clientupdater.raptr.com/client/raptr_installer.exe

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 09-10-15 08:02

Tak for svaret Hejdu58.

Programmet er hermed afinstalleret fra min pc.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 10-10-15 01:35

Selv tak ara