/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
0x8004010f
Fra : kivi
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 30-09-15 17:38

er der nogen som kender denne fejl og har en løsning på den alt hvad jeg har prøvet har ikke virket

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 30-09-15 17:40

glemte at sige det er office 2010

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 30-09-15 17:51

Og du har selvfølge prøvet dette

Fejlen 0x8004010F, når du forsøger at sende eller modtage mail i Outlook 2010 eller Outlook 2013

Sammenfatning
Dette problem skyldes den beskadigede Outlook-profil.
Du kan prøve at oprette en ny profil for at løse problemet.
https://support.microsoft.com/da-dk/kb/2659085

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-09-15 17:56

Eller dette måske, godt nok på udenby'sk, meen tror du kan følge guide alligevel!

Today I moved my .PST files and this is the error I received:

"0x8004010F: Outlook data file cannot be accessed"
or
"0x8004010F: The operation failed. An object could not be found"

Most of the forums I found suggest creating a new profile, this was not good news for me because I have 5 different email accounts in outlook. This is what fixed it for me:

1. From Outlook 2010 click File>Account Settings>Account Settings
2. Click Change Folder
3. Click New Outlook Data File (This is just temporary)
4. Give it a name (I used "Test")
5. Click the + to the left of the folder name to expand the subfolders. Click Inbox. Click OK.
6. Then Click Change Folder
7. Click Select the one you want
8. Click the + to the left of the folder name to expand the subfolders. Click Inbox. Click OK.
9. Close Account Settings and click send/receive.

http://itissolved.blogspot.dk/2012/07/0x8004010f-outlook-data-file-cannot-be.html

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 03-10-15 15:09

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-15 15:29

velbekomme, fik du det til at virke?