/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
administrator
Fra : shakky
Vist : 468 gange
300 point
Dato : 13-09-15 17:21

Hej kanduer
jeg har et problem der går mig på.
har en bærbar HP,som er win 8,opdateret til 8,1 og så win10. mit problem er at jeg har købt en ny
bærbar og vil give min gamle pc (2 år) til min søn.jeg vil slette mig som administrator og kode uden at
slette alt på den,så han bare kan overtage.kan det lade sig gøre?

mvh shakky.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-09-15 17:26

Tror ikke du kan slette administrator, men du kan i kontrolpanelet skifte måde at logge på - med eller uden kode.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-15 17:29

Gå til brugerkonti og opret en ny bruger som administrator og slet så din egen konto!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-15 17:41

Klik på Start > Indstillinger > Konti > Familie og andre brugere
der kan du tilføje ny bruger

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 13-09-15 18:00

hej.
jeg kan oprette min søn som bruger og administrator og så er det ikke med det jeg har på com?
i brugerkonti kan jeg slet ikke rører kode og admin. det er lidt træls.men det er jo trods alt
familie der overtager.jeg syntes bare at det er ærgeligt at fabrikstarte com forfra.

mvh shakky.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 13-09-15 18:19

Du kan logge ud af win 10 og evt finde og slette dine filer manuelt!

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 13-09-15 18:46

hej klaudi.
kan det udybes?.med at logge ud og finde........

det lykkedes at slette min kode,det er igennem microsoft konto,noget lort jeg har oprettet fra
begyndelsen. skulle den vej for at slette hvor jeg fik en sms med kode som skulle bekræfte
at jeg var den rigtige bruger.nu er mit navn(administrator) der stadigvæk men uden min kode for at logge på.det er fint nok.

mvh shakky og takker jer.

Godkendelse af svar
Fra : shakky

Dato : 13-09-15 18:47

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-15 19:17

Når sønnike er logget ind på pc, så kan du åbne Stifinder og finde C: drevet,
find mappen Brugere, kig efter dit brugernavn, der er dine filer som regel gemt,
kig også i Dokumenter og Billeder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-15 19:18

velbekomme