/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med stifinder og kontrolpanel
Fra : BerndJ
Vist : 403 gange
200 point
Dato : 31-08-15 14:25

Kan ikke komme ind i Stifinder og ej heller i Kontrolpanel i Windows 7 Home - der sker ingenting ved museklick. Når jeg forsøger at genindstallere Win 7 får jeg meddelelsen at det ikke kan lade sig gøre da jeg allerede har Win 7. - Findes der en repair-funktion som er tilgængelig UDEN om Kontrolpanelet? Eller: hvordan løser jeg problemet??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-08-15 15:23

Indsæt dvd og start kommandopromt op - der skriver du så sfc/ scannow

https://www.google.dk/#q=sfc+%2Fscannow+windows+7

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 31-08-15 15:52

Har desværre ingen dvd - Windows var præinstalleret da jeg købte pcen og der fulgte ingen dvd med i købet.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 31-08-15 16:01

Citat
Når jeg forsøger at genindstallere Win 7

OK

Prøv nogle af F knapperne (F8 - F9 - F12) så mener jeg der burde komme noget frem - når du starter din pc op

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 31-08-15 16:15

MANGE TAK!!!! F8 reparerede alle problemer. - Tusind tak for hjælpen!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mig-selv