/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Styring af legitimationsoplysninger
Fra : o.v.n.
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 30-08-15 23:00

Hej jeg var ved at se på nogle funktioner i Kontrolpanel og stødt på punktet Styring af legitimationsoplysninger, jeg kan se at mine login oplysninger til computeren og websteder er gemt der, men der er en del som jeg ikke ved hvad er eller hvorfor de er der, for eksempel er jeg ikke på Twitter men der er 2 linjer med Twitter.
Er disse linjer lagt ind på alle Windows computere eller hvorfor er de på min?
Der er flere andre linjer som jeg aldrig har hørt om før, for eksempel 2 linjer med Kindle, disse mystiske linjer har alle mystiske brugernavne og adgangskoder så lange som et ondt år.
Kan jeg slette disse for mig ukendte linjer og kun bevare dem der har mit navn som brugernavn uden at få problemer med computeren?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-08-15 23:03

Kindel og Twitter er slettet fra min computer uden problemer...

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 210 point
Dato : 30-08-15 23:44

Citat
for eksempel er jeg ikke på Twitter men der er 2 linjer med Twitter.

Hvis du har to linier med Twitter så har du også haft åbnet Twitters hjemmeside.
Windows 10? den har et Twitterfelt i startknappen så du har måske på et tidspunkt fået klikket på den.
Du kan sagtens slette dem, også dem med dit brugernavn i hvis du vil, så kan den bare ikke logge dig ind automatisk næste gang du besøger siden/tjenesten.

Du kan sammenligne det lidt med at slette cookies.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-15 13:13

Tak for svaret EXTERMINATOR. jo jeg har været på Twitter siden men jeg har ikke en profil så jeg sletter den også, måske kommer de igen hvis jeg igen ser på en Twitter profil