/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win.10 og media player
Fra : preb1944
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 07-08-15 12:17

Jeg har læst at i win.10 er ikke media player.På min 8.1 version har jeg lagt alle mine videoer ind på media player. der skulle i win 10 være nye programmer til foto m.m. skal jeg nu overføre mine videoer til dem og kan det kun gøres manualt (et af gangen).Eller kan jeg selv lægge media player ind på win.10 ?
har endnu ikke modtaget min version af win.10
Evt.Tak Hilsen Preben

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-08-15 12:26

Player er den samme som i Win7 - går ud fra de også er den samme i win8, så du skal sikkert ikke rette noget.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 08-08-15 01:16

Windows Media player er i alle Windows også Windows 10
Citat
har jeg lagt alle mine videoer ind på media player.
der er noget du har misforstået, Windows Media player er et program til at afspille musik og video filer programmet kan også bruges til at gemme musik og video men filerne er altså i en mappe og ikke i programmet, prøv at se i mappen Videoer under Denne PC
Hvis ikke Windows Media player er vist på proceslinjen så start den fra mappen Programmer som er under C drev\Programmer\Windows Media player i den mappe kan du finde playeren og starte den ved at dobbeltklikke på wmpalyer.exe når programmet er startet er den vist på proceslinjen og du kan højreklikke og vælge at fastgøre til proceslinje så er den nem at starte næste gang, du kan også lave en genvej ved at højreklikke på wmplayer.exe og klikke på Send til og der klikke på Skrivebord (opret genvej)

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 12-08-15 19:08

Tak for svaret o.v.n..
Jeg havde set i søndagsavisen media player ikke var i win.10.Har nu set hos een som har fået win.10 at den er inde på maskinen.Så tak for hjælpen