/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slette mails på en gang i gmail
Fra : frederikshavn
Vist : 361 gange
30 point
Dato : 31-07-15 16:21

nufår jeg en masse lorte mail,hvvede engang en mulighed hvar nan satte flueben i og så kom det i alle mails og så var det bare tryk slet og alle blev slettet noget lettere end at sidde og slette dem enkelvis,hvordan får jeg den mulighed tilbage

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 40 point
Dato : 31-07-15 16:59

I stedet for at finde på nye spørgsmål som du ikke følger op på, burde du måske lig tjekke dine gamle spørgsmål...

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 31-07-15 20:08

sorry tanke torsk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-07-15 21:20

Hvis sætter et flueben i den lille boks over mailsene, markerer du den bunke du kan se og dem sletter du jo så ved at klikke på skraldespanden...

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 31-07-15 21:33

fandt ud af at den mulighed er der kun når jeg bruger chrome men ellers tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 31-07-15 21:34

Tak for svaret marken84.