/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
når man vil være hammles hacker
Fra : pcboy
Vist : 445 gange
30 point
Dato : 20-06-03 13:27

Hej jeg har læst om at vis man vil være noget med hammles hacker skal man begynde tidligt med at øve sig er der nogle der ved hvor man kan finde danske tekster hvor man b.l.a lære hammles hacking og anonymitet???

Hilsen Pcboy

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-06-03 13:31
Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-06-03 13:49

ja bare på dansk.

hilsen pcboy

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-06-03 13:49

Eller er der noget bedre at starte med???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-06-03 13:51

Jeg kender ikke noget til materiale på dansk, det bedste vil være at gå ind på en netcafe og finde ham med flest tomme cola flasker og spørge ham

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-06-03 13:54

Du kunne også prøve noget fornuftigt. Der er mange spændende områder inden for it-verdenen.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-06-03 13:57

Kender du ikke en hjemmeside der kan oversætte hele tekster eller hele hjemmesider fra engelsk til dansk gratis jeg fant en gang en men nu kan jeg ikke finde den

Hilsen pcboy

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-06-03 14:00

Hmm, du siger du har fundet en en gang??? det lyder utroligt, alle de forsøg der har været gjort med oversættelse på den måde har så vidt vides resulteret i noget mere eller mindre uforståeligt, da det er utrolig komplekst.

Hvis du har problemer med engelsk er det vist heller ikke det mest avancerede "hacking" du skal give dig i kast med, da det stadig er en forholdsvis lille del af nettet der er tilgængeligt på dansk

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-06-03 14:01

Hvad med at bytte din Pc med en Playstation. Så kommer hverken du eller andre galt afsted.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-06-03 14:15

jeg kan godt engelsk men jeg vil gerne læse noget dansk en gang imelem men vis det er den eneste udvej. syntes du at de hammles hacking tekster er gode eller er der nogle tekster hvor man kan lære noget bedere??? og forasten jeg er ikke newbie mere jeg har læst mange tekster om hacking men ingen af dem fortæller rigtigt om dem jeg har også læst nogle af hammles hacking teksterne men der stod ikke rigtigt noget kan du ikke hjælpe mig med en tekst hvor man lære hacking????

Hilsen Pcboy

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-06-03 14:20

Nej

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-06-03 14:22

hvad siger du nej til???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-06-03 14:30

Better_Performance siger nej til at hjælpe dig med at bryde ind hos andre på en "harmløs" måde.
Som als skriver: Brug dog dine evt. evner på noget bedre, mand!

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 20-06-03 15:41

Hey PcBoy....
Hehe, jeg syntes også engang at det var spændende at prøve at hacke. Bare husk, at du kun må hacke dit EGET system/systemer, det er klart også den bedste måde at lære det på. Jeg blev selv overrasket, da det lykkedes mig at hacke min linux box og min w2k server. XP var i en lidt anden boldgade, men faktisk lettere at hacke end w2k. Jeg tror ikke der findes nogen gode tekster der ude på dansk, men mit bedste råd til dig er at prøve dig frem. Det lærer man aller mest af! eller det gjorde jeg i hvert fald. Når du så efterhånden lærer en smule mere omkring det bliver Google det vigtigste værktøj for dig. Jeg ville anbefale dig at hacke dig selv. Hvis det er for kedeligt, så prøv www.try2hack.nl Dette er en side, hvor det går ud på at hacke, man starter på level 1, og efterhånden som man bliver bedre kan man komme forbi div. levels. Der er utoligt sjovt, du burde prøve. Der er 9 levels i alt, ikke alle er lige nemme, men det lykkedes mig dog at komme igennem det hele. Der kommer man godt omkring de forskellige emner, man starter med html hacking, derefter sniffing, dekryptering, irc hacking osv. Prøv, der er skægt nok....

mvh
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-03 21:28

JudAs.J.LAiR.P
Ja den var rigtig morsom. Den fik lige IE til at lukke ned, ved RULES
Emesen.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 26-06-03 13:09

HEj JudAs.J.LAiR.P
Har du ikke nogle tips til hvor jeg kan læse eller er hammles hacking artitlerne gode nok??

HiLsen Pcboy