/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan man stole på Cleaning tools? Android
Fra : Mågen
Vist : 484 gange
72 point
Dato : 23-07-15 08:20

Jeg har 4 såkaldte Cleaning tools på min tlf. Hver dag renser jeg med dem alle og tilsammen finder de over 1,5 GB snavs og andet.
Det virker lidt for godt til at være sandt når man først bruger 1 program der burde rense det hele og der efter de andre programmer der også renser det hele og finder endnu mere. Det burde jo være sådan at 1 program skulle være nok når de har samme funktion.
Er det et salgs trik?
Er det bare en gang fusk det hele?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 82 point
Dato : 23-07-15 08:36

Et af disse 5 programmer skulle kunne gøre det:

http://www.makeuseof.com/tag/5-apps-really-clean-android-device-arent-placebos/

Personligt ville jeg vælge Ccleaner APP'en
..og vise de andre vintervejen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-15 16:53

Jeg bruger kun ccleaner på mln Andoid tablet.
Den advarer også hvis jeg vil slette noget fra download.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-07-15 10:35

Citat
1,5 GB snavs og andet

Du må virkelig bruge din tlf.
Er du sikker på at den ikke bare rydder op i midlertidige filer og duplikater.
Min tlf gør det automatisk når jeg holder HOME knappen ned et par sekunder og RYD oversigt.

Kommentar
Fra : Mågen

Dato : 25-07-15 10:49

Ja jeg bruger den konstant
GPS, spil, kalender, notater, Google, musik, film om aftenen og YouTube til alt muligt.

Godkendelse af svar
Fra : Mågen

Dato : 25-07-15 10:49

Tak for svaret molokyle.