/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ariston Vaskemaskine, program låst
Fra : Brassovitski
Vist : 264 gange
200 point
Dato : 22-07-15 17:55

Hej
Vi havde vores Ariston AVL 145 nede og ligge på siden (højre side set forfra), vi lagde nogle sammenfoldede håndklæder mellem tromlen og kabinet siden for at støtte tromlen. Vi skulle tjekke for utætheder op i bunden. Efter at have rejst den op igen og sat strøm og vand til er programmet låst. Hvis jeg afbryder strømmen og venter 1 minut og så sætter strøm til igen, lyser lamperne som på dette foto: https://www.dropbox.com/s/rp00brwmc47vprn/Ariston.JPG?dl=0 , efter ca 10-20 sek. slukker alle lamper, og det er ikke muligt at aktivere noget som helst.
Er der en eller anden måde programmet kan resættes?
Vi har overhovedet ikke pillet ved nogen ledninger, så jeg er lidt overrasket over at den ikke virker normalt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 18:18

Citat
ligge på siden (højre side set forfra)

Læg den på den anden side.. kunne ikke lade være.

Kan det tænkes at der kommet vand ud på printet/ elektronikken.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-07-15 16:28

Kender ikke din maskine, men tænkte om der var en slags børnesikring på ?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-07-15 18:17

Vi har kasseret maskinen og købt en ny. Den var alligevel 7 år gammel.

Annuller spørgsmålet
Fra : Brassovitski

Dato : 26-07-15 18:18

Har løst problemet ved at købe en ny maskine.