/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bliver logget ud
Fra : o.v.n.
Vist : 439 gange
20 point
Dato : 12-07-15 19:39

Hej Kandu team jeg oplever tit at blive logget ud når jeg surfer mellem forskellige spørgsmål og første gang jeg starter efter midnat, jeg bruger Firefox browser på Windows og Linux.
Har det noget med de opdateringer at gøre som i måske er i gang med når siden ikke er tilgængelig?
Det er ret nemt at logge på når browseren gemmer min kode og brugernavn men alligevel

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-15 20:23

Det gjorde min også.......................men nu er den vist ok.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 12-07-15 21:09

Hej for første gang er der reklamer! Så er der håb forude! Lad det være sagt på min PC-er!
MV2

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 22:06

Har oplevet problemet på min moppedreng, og tror det har noget gøre med at man ikke/ åbenbart
kan være logget ind på samme side med 2 forskellige ´dimser´ på engang tlf/pc/browsere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-15 22:15

Citat
Har oplevet problemet på min moppedreng, og tror det har noget gøre med at man ikke/ åbenbart
kan være logget ind på samme side med 2 forskellige ´dimser´ på engang tlf/pc/browsere.

Nixen........................jeg har nu 2 comp og en tablet kørende med samme side - logget ind på samme navn - alle via chrome / gmail.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 22:23

Har ikke prøvet herinde, men på andre sider - logger jeg ind på min moppedreng, er jeg smidt ud på min pc, det samme gør sig gælden på visse andre sider på nettet + logger ind med en browser bliver jeg smidt AF på den anden og skal logge ind igen - og sådan frem og tilbage, men det kan selvfølgelig også bare være min PC/ andet der skaber sig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-15 09:26

o.v.n.

Citat
Har det noget med de opdateringer at gøre som i måske er i gang med når siden ikke er tilgængelig?

Det sker på alle tider af døgnet. Sådan har det været den seneste tid

Men så er der jo tid til at lytte til en bog

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-15 12:12

Citat
Men så er der jo tid til at lytte til en bog
det gør jeg også ind imellem når jeg har tid
tro nu ikke at Kandu er den eneste side jeg besøger men den eneste som regelmæssig er utilgængelig, jeg holder da øje med om der er et eller andet jeg kan blande mig i, hvis altså at siden kan vises

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 13-07-15 19:28

o.v.n.

Det var på ingen måde negativt ment

På nuværende tidspunkt, tror jeg, at kandu holder sommerferie. I går søndag var siden "ikke tilgængelig" det meste af dagen.

I gamle dage, hvor det var "sjovt" at være på kandu, så skete der altid noget ved "midnat" der var siden ikke tilgængelig

Jeg oplever heller ikke på andre sider at : "siden kan ikke vises".

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-15 21:54

Tak for svaret ans. måske holder teamet alligevel ikke sommerferie men læser med her, problemet har ikke været der siden jeg stillede spørgsmålet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-15 01:22

Hej Kandu team nu må i altså tage jer sammen og få Kandu til at virke så den er til at bruge, jeg blev smidt ud 3 gange da jeg forsøgte at skrive et indlæg i et Linux spørgsmål