/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Appledis.com
Fra : kylco
Vist : 1188 gange
500 point
Dato : 11-07-15 11:52

Nogen som kan finde noget negativt om appledis.com? Siden er ikke på Trustpilot, det er nogen gode priser de har, men jeg er nok lidt typen "er det for godt til at være sandt, så er det som regl også". Ved jeg kan få mine penge retur via banken, men det kan også være besværligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-15 19:29

Har du stavet det rigtigt.

Kopier lige det der står oppe i adresselinjen, og sæt det ind her.

Marker adresselinjen > højreklik > kopier
Stil dig på skrivefeltet her nede i bunden af dette spørgsmål > højreklik > sæt ind.

Så kan vi se hvad det er.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-07-15 19:33

http://appledis.com/ der er ikke nogen vurderinger på trustpilot!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-07-15 19:46

Gode råd når du tjekker hjemmesiden

Du kan sikre dig mod useriøse netbutikker og bedrageriske hjemmesider ved at tjekke siden igennem, før du afgiver din bestilling eller giver dine personlige oplysninger fra dig.

•Tjek, at sælgeren giver tilstrækkelige oplysninger om sig selv – herunder en fysisk adresse
•Tjek, at der er tydelige oplysninger om priser og salgs- og leveringsbetingelser
•Tjek, at betalingen foregår over en krypteret forbindelse
•Undersøg, om butikken er tilknyttet en mærkningsordning, der sikrer dig dine rettigheder
•Søg på butikkens navn på internettet for at se andre forbrugeres erfaringer
http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Ehandel/Inden-du-handler-paa-nettet/Gode-raad-naar-du-tjekker-hjemmesiden?tc=AF93A4A59C2046F893D4687487EE2EB2

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 22:13

Citat
jeg kan få mine penge retur via banken, men det kan også være besværligt

Så besværligt er det heller ikke - læs hvad din Bank skriver om køb med kort (vilkår), der står ALT hvad man har brug for at vide - endda med eksempler, for dem der er i tvivl eller ikke kan læse DET MED SMÅT.
Overholder de/firmaet ikke aftalen = alle penge retur, og det tager ikke mange dage - samt du handler i UK/EU.

Og jeg går ud fra at du betaler med kort, ellers kan det blive dyrere - samt ingen penge tilbage.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 22:16

Citat
Du kan sikre dig mod useriøse netbutikker og bedrageriske hjemmesider ved at tjekke siden igennem, før du afgiver din bestilling eller giver dine personlige oplysninger fra dig.

Sjovt nok står der en masse om Antivirus programmer der godkender deres sides sikkerhed + transport...? men ellers ikke meget at råbe HURRA for.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 22:19

Men spørg på deres ONLINE/ LIVE chat - om de kan henvise til andres kunders bemærkninger om deres firma.