/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Opsætning af microsoft mail iPad Air ?
Fra : return
Vist : 721 gange
500 point
Dato : 10-07-15 18:36

Hej
nogen der kan hjælpe med fremgangs måden hvorpå man opsætter en mail fra Microsoft på en ipad air

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-07-15 18:47

Sådan tilføjer du en e-mailkonto på iPhone, iPad og iPod touch
https://support.apple.com/da-dk/HT201320

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 10-07-15 21:28
Kommentar
Fra : return

Dato : 11-07-15 11:46

Hej igen problemet er at jeg gerne vil lave mail kontoen på ip-adresser egen mail opsætning , men der findes ikke muligheden for at klikke på hotmail , men derimod er Google,Yahoo ,outlook,Exchange ,m.m men ikke Hotmail. Så hvis man nu gerne vil have mailen opsat til iPadens mail system og ikke Microsoft appen som jo er en anden mulighed nogen der kender frem gangs måden hvorpå den sættes direkte op på iPadens mailsystem ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-15 15:54

Hotmail hedder Outlook nu så kør bare videre med den, brug din Hotmail adresse og kodeord

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-15 19:31

Nederst står der andet.........................prøv den.

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-07-15 11:56

hej igen

når jeg går i E.-MAIL ,Kontakter,kalendere på iPaden og vælger så outlook.com og skriver så min mail ind samt mit password og trykker næste så kontrollerer den og kommer så frem med en lille kasse hvor der står outlook-konto kan ikke bekræfte kontooplysninger hvad er der mon galt er på wifi så ikke det der er galt

nogen der har et bud ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-15 20:43

Du kan da ikke tilmelde en hotmail.com når du vælger at det skal være outlook.com

Rul ned og vælg andre (nederst)
Så kan du måske bruge din hotmail der.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 18-07-15 11:24

Tak for svaret o.v.n..