/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 10 Reserverings ikon
Fra : ppk
Vist : 991 gange
300 point
Dato : 10-07-15 11:20

Hej

Sidder og har geninstalleret min Packard Bell bærebare computer

Inden jeg gjorde det havde jeg det hvide Windows ikon liggende nede til højre i værktøjslinien, hvor jeg kunne reservere den

NU har jeg så nok opdateret Windows 7 med omkring 300 opdateringer !

Men jeg har altså så ikke fået det hvide Windows ikon igen 1 kan nogen sige mig hvad årsagen kan være ??

Bemærk, jeg har ikke reserveret Windows 10 inden jeg geninstallerede maskinen.

På forhånd tak for hjælpen.

PPK

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-07-15 11:28

Har også Win7 og kan ikke få det ikon frem, om jeg har bestilt eller ej - der imod får jeg meddelser/ mails fra MS om forbedringer af en prøve udgave jeg har af Win10.
Men ellers kan den vel stadig hentes på deres hjemmeside gratis, når de engang får den færdig

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 10-07-15 11:39

mig-selv

Ah det kunne man da håbe på måske er der andre her inde der kan svare på det ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-15 12:13

For 1 måned siden fik jeg lagt win 7 på min bærbare.
Der gik ca. 1-2 dage før jeg kunne reservere (ikonet) Reserverede og fik en email med det samme.
Hvis du har geninstalleret i dag, så må du lige have tålmodighed et par dage.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-07-15 13:00

det kommer via windows update....

https://support.microsoft.com/en-us/kb/3035583

https://support.microsoft.com/en-us/kb/3067639

det er denne KB3035583

eller direkte link kan hentes her
windows6.1-kb3035583-x64_d6308e28c41fcbd15695343d83709ed1c4bf5812

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-07-15 13:01
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 10-07-15 14:43

dk

Jeg fulgte dit link og skulle installere noget ! men derefter skete der ikke mere

Ingen win 10 ikon selv efter genstart

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-15 17:16

Jeg ville slappe lidt af med hensyn til win 10 ..............den bliver gratis det første år, som opdatering til win 7 / 8 / 8.1.
Og så vent til den kommer på Dansk, med mindre du kan lide Engelsk.
Vær klar til en noget anderledes windows udgave, især nok for win 7 brugere.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-07-15 18:37

Ikonet kommer og går.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-15 19:50
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 10-07-15 19:55

Her står hvorfor du måske ikke har det lille logo for neden.

Appen Hent Windows 10 er tilgængelig på de fleste pc'er, der kører Windows 7 SP1 (Service Pack 1) og Windows 8.1 Update.

Appen vises ikke i disse situationer:

Din enhed kører ikke Windows 7 SP1 eller Windows 8.1 Update.
Vil du kontrollere, hvilken version af Windows du kører? Du finder en vejledning her.
Du kører en Enterprise-version af Windows, som ikke er berettiget til tilbuddet.
Automatiske Windows-opdateringer er ikke aktiveret på enheden.
Din enhed overholder ikke minimumsystemkravene.
Din enhed har ikke forbindelse til internettet.
Din enhed er berettiget, men vi arbejder stadig på opdateringer, der kan forbedre oplevelsen på din enhed, for eksempel en ny driver.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-07-15 20:05

ups jeg har ikke set der er kommet flere indlæg, og har ikke fået mail om det heller....

har du checket om det ligger under "skjulte ikoner"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-15 06:24

Automatiske opdateringer SKAL være slået til i kontrolpanelets sikkerhedscenter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-15 06:26

dk -> Kandu.dk's email system har været nede i 14 dage nu
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-07-15 08:14

Gå evt. ind her og læs mere...

http://www.microsoft.com/da-dk/windows/windows-10-faq?ocid=win10_auxapp_LearnMore_win10faq

Der er lige udsendt en mail der fortæller det bliver omkring den 29. juli Windows 10 kommer...

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 12-07-15 18:49

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : ppk