/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvor finder jeg en billig afbudsrejse?
Fra : cristian2
Vist : 1014 gange
40 point
Dato : 08-07-15 13:32

Mine to døtre vil gerne på ferie til en solfyldt strand sydpå i uge 32. Men det har ikke så mange penge, så det skal være så billigt som muligt.

Hvordan finder man en billig afbudsrejse?
Er der nogle fif og ting de skal undgå?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 08-07-15 17:13

http://www.afbudsrejser.dk/

Så simpelt

God tur

MVH

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 40 point
Dato : 08-07-15 17:15

Begynd her:

http://www.momondo.dk/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&h=Billige+Afbudsrejser+til+hele+verden&source=bing&utm_campaign=Denmark%7CGenerelle_Søgeord%7CBing%7CSearch%7CPC%2BTablet%7CPhrase&utm_term=afbudsrejser%20billig

Det billigste i øjeblikket er jo sikkert de græske ferie øer, men alt for usikkert lige nu.
Og så søger turisterne jo til nabolandene, med stigende priser.

Jeg vil tro sydkysten af Tyrkiet stadig er ret billig,
men ikke længere spanske og italienske strande.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-07-15 20:49

Og ud over det nu lidt dyrere Sydvest Europa, er der jo også Adriaterhavs kysten,
med gode strande, nord for den meget smukke by Dubrovnik.

Endnu billigere er Sortehavs kysten ved Bulgarien, men der har jeg aldrig været,
og Nordafrika, hvor jeg kun har været en gang, i Tunis og aldrig mere...

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 10-07-15 06:04

Europas billigste rejseland er Portugal, og samtidig et af de smukkeste, mest interessante og venligste lande. Algarvekysten har de længste og flotteste strande, men der er meget turistet, i lighed med de andre steder, er har været nævnt i svarene foran. Men prøv at google "billige+rejser+Spanien+Portugal".

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-15 10:39

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-07-15 11:10

Selv tak,

og også rigtigt med Portugal, her foretrækker vi ikke Algarve kysten,
men Atlanterhavs kysten længere nordpå.

Kommentar
Fra : Jeppea

Dato : 21-08-15 11:15

Der er rigtig mange steder at finde afbudsrejser på nettet! Afbudsrejser.dk synes jeg ikke er så god, da den ikke har alle siderne(ihvertfald ikke sidst jeg tjekkede). Jeg plejer egentlig bare at tjekke rejseselskabernes hjemmesider en efter en, selvom det tager lidt tid. Har faktisk lige købt en på http://www.aarhuscharter.dk/afbudsrejser - tyrkiet here we come :)

Kommentar
Fra : jcacph

Dato : 23-01-16 16:07

Du kunne også prøve www.lastminutecharter.eu/afbudsrejser eller www.lastminutecharter.eu/sista-minuten - der er en del billige rejser
/jens