/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voic
Fra : kondivand
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 02-07-15 18:43

.e Gateway.

Hej jeg har en router fra Stofa, som jeg gerne vil have forældrekontrol på, så jeg kan styre om der f.eks. skal være adgang til Internettet om natten på børnenes computere og Ipad.

Når jeg slår modellen op på nettet, så ser det ud til, at der skal være et menupunkt i routeren, der hedder Access Restrictions. Lige præcis den mangler, når jeg går ind på min egen router.

Link til manual: http://www.manualslib.com/manual/677976/Cisco-Epc3925.html?page=63#manual

Er der nogen der ved, hvorfor den ikke er tilgængeligt - Stofa kan ikke svare på det.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 25 point
Dato : 04-07-15 16:10
Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 16-07-15 19:56

Tak for svaret mig-selv.

Jeg er nået frem til, at det bedste nok vil være at købe en router med indbygget forældrekontrol.

Du får alligevel et bidrag - tak.