/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
kamera
Fra : kivi
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 24-06-15 14:33

jeg skal have nyt kamera til omkring 1000 kr det skal helst være et som tager billed med samme og ikke kommer haltende bagefter når børnebørne er landet

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-06-15 14:47

Så kan jeg anbefale Canon Ixus,
siden vi købte dette, har vi ikke brugt vore større, dyrere og tungere kameraer.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 100 point
Dato : 24-06-15 17:53

Nikon, Canon eller Sony.

De kan alle tage billeder lynhurtigt, hvis du blot husker at dreje omskifteren om til "Action", "sport", "børn" eller hvad det nu hedder på det pågældende kamera.

God fornøjelse.

MVH

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-15 19:11

En metode til at tage "hurtige" billeder er at trykke udløserknappen halvt ned, for så er den indstillet når du trykker helt ned.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 25-06-15 11:43

Tak for svaret viskinge.