/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
!opdateringsoplysninger for ordbøger"
Fra : palleby
Vist : 545 gange
200 point
Dato : 20-06-15 23:25

Dette bliver ved med at køre på min tablet android 4.1. medion.
Jeg kan ikke stoppe den selvom jeg genstarter tablet'en
Der står ikke noget om afsender eller lign. kører som en strøm i bunden af tabletten som en alm download..bare uendelig..flere dage.
Er der nogen der kan hjælpe?? please

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 21-06-15 08:30

Kan du ikke stoppe appen i indstillinger/administrer apps?
Ellers kan du måske bruge denne? kræver din mob er rootet - meget nemt at klare med Kingoroot:
https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.chainfire.supersu
http://www.kingoapp.com/
http://www.kingoapp.com/android-root/devices.htm

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 21-06-15 13:29

Tak for links "mig-selv" jeg har hentet adroid root men vil først prøve andet .Er ikke så sikker på hånden omkring rooting. (har en SonyEricsson Arc med meget lidt telefonhukommelse fyldt med blotware)

Jeg holder fingeren på streamen kommer der en popup :"oplysninger om appen" der sender mig til Downloadadministrator..hvis jeg standser den stopper den,men kommer tilbage efter dvale.
Jeg kan deaktivere appen så stopper det helt..men så kommer der vel heller ikke andet jeg har brug for??
Jeg har nu ryddet data i appen så nu er den væk så nu må jeg se...hvilke skader der er sket og om den kommer igen.
Jeg bemærkede at under google tastatur stod Udbyderen UserDictionaryProvider er i brug..Den er også væk ne
Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : palleby

Dato : 21-06-15 13:29

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-06-15 13:36

Citat
Der står ikke noget om afsender eller lign. kører som en strøm i bunden af tabletten

Hvis det er reklamer? så kommer det som regel fra de gratis App man henter ned og det er drøn irriterende at se på, men det skulle jo helst kun være når man bruger appen - ikke hele tiden.