/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus program
Fra : Pytten1510
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 20-06-15 08:28

Hej. Har et problem med at fjerne et virus program. ( som ikke er der) Jeg har forsøgt at installere yousee's sikkerhedspakke. Får at vide at jeg skal afinstallere virusprogrammer som ikke kan arbejde sammen med pakken..... Men der ligger ikke noget synligt nogen steder, som jeg kan fjerne. Har prøvet alm afinstallering og revo, men intet hjælper. Kører Windows 7.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 20-06-15 09:19

c:/ programmer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-06-15 10:00

Det kan være windows defender der skal deaktiveres, prøv at skrive defender i Start > Søg,
klik på windows defender og find Indstillinger og slå det fra!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-15 15:40

Citat
Har et problem med at fjerne et virus program. ( som ikke er der)

Hvilket (anti-)virusprogram ?

Er det Norton ??? Så skal det fjernes vha. deres 'egen' uninstaller:

https://support.norton.com/sp/da/dk/home/current/solutions/kb20080710133834EN_EndUserProfile_en_us

Ellers installerer du denne løsning med både Firewall + Antivirus ....GRATIS:

http://sc1.checkpoint.com/sc1/za/release-history/zafavfw.html

Citat
The latest ZoneAlarm® Free Antivirus + Firewall release is 13.3.209.000.

Klik på [ DOWNLOAD NOW ] knappen.

Du kan installere firewall & antivirusprogram, men det bliver ikke aktivt før du har afinstalleret dit nuværende (gamle) antivirusprogram. Det er en sikkerhed for at du ikke ikke er ubeskyttet mellem skiftet fra et antivirusprogram til et andet.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-15 08:42

Eftersom jeg er lidt usikker på om det er en virus eller om det er et antivirusprogram du ikke kan fjerne? Så kommer her et forslag til at fjerne omtalte 'virus':

Da programmet tilsyneladende startes op og køres i baggrunden skal det fjernes i fejlsikret tilstand. Hvis det er ad-/spyware? Så prøv evt. at hente og køre SuperAntiSpyware:

http://www.superantispyware.com/download.html (Det er den gratis version nederst)

..eller ADWcleaner:

http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Det ville hjælpe os en del hvis du oplyste hvilket program/virus det drejer sig om.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 26-06-15 19:56

Hej

Det er Yousee's sikkerhedspakke som ligger og "spøger". Jeg vil gerne have det installeret på pc'en, men får at vide at der ligger et andet (anti)- virusprogram, som først skal fjernes. Problemet er bare, at der ikke ligger noget.
Pc'en er blevet "nul-stillet" og jeg har ikke kunne installere det siden. Sikkerhedspakken har før været installeret på pc'en.
Windows defender var slået fra, da jeg ville installere.

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 16-07-15 20:56

Tak for svaret molokyle. Jeg vælger at lukke tråden. Har henvendt mig til Yousee, som nu er på sagen....