/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Gave til mor
Fra : begga
Vist : 243 gange
40 point
Dato : 10-06-15 15:00

Hej
Et personligt spørgsmål. Jeg aner ikke hvad jeg skal give min 67-årige mor i fødselsdagsgave. Hun er meget modebevidst og kræsen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-06-15 16:35

Så spørg hende da selv

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-06-15 17:09

Og hvor meget har du tænkt dig at ofre på din gamle mor?

Min kone elsker elefant smykker, og da hun blev 67 år fik hun en elefant hænger i hvidguld,
det kunne du måske også overveje, men så er vi nok oppe på over 2000 kr.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-06-15 17:32

Citat
Min kone elsker elefant smykker, og da hun blev 67 år fik hun en elefant hænger i hvidguld,
det kunne du måske også overveje, men så er vi nok oppe på over 2000 kr.

Det var da umanerlig interessant -
endnu et kapitel i den 'neverending story' om svendgiversens liv og levned

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-06-15 18:04

Undskyld og Ja, det kan være ligegyldig hvad min kone har af ønsker,
men du efterlyser jo forslag til din en gave til din mor, og måske har hun også
et lykkedyr eller noget andet, som hun foretrækker, og som du kan købe til hende?

Det behøver ikke at være elefanter, kun et eksempel, og heller ikke så dyrt som hvidguld.
Altså kun et vejledende forslag herfra i al uskyldighed...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-06-15 20:28

Citat
Det var da umanerlig interessant -
endnu et kapitel i den 'neverending story' om svendgiversens liv og levned
Uden tvivl.
men hvorfor ikke sige det til ´begga´ der åbenbart ikke kender sin MOR, så ville spørger vide hvad der skulle gives, istedet for at spørge herinde.

En GAVE er personligt, og det vil ? modtager vel også kunne forstå - om den koster en opsparet formue eller fra en Kinesisk gave butik = personligt? noget man ikke glemmer/ bytter eller smider ud, som unge og utilpassede børn gør dét.

Men alt kan om byttes ? nu omdage, giv dig selv en tatovering af ´mor´ og vis hende den - stolt som Dronningen/ Æret ville hun blive, så er der trods alt nogen der husker damen til næste gang, der bliver 67 års føs-dag.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 10-06-15 23:35

Du skal da give hende sådan en (eller to, hvis du har spenderbukserne på), det er lige nøjagtigt det alle 67 årige mødre ønsker sig i år:

http://www.ebay.com/itm/Car-anti-slip-mat-sick-phone-key-coin-cards-glass-storage-simply-wash-mirror-new-/151684057984?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item2351130b80

Annuller spørgsmålet
Fra : begga

Dato : 11-06-15 13:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Tak for at i havde lyst til at svare.