/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det der 'du' er på vej hen ?
Fra : molokyle
Vist : 450 gange
200 point
Dato : 09-06-15 19:21

Tjaeh... læste lige : http://newz.dk/en-aera-kan-snart-slutte-for-dette-site

Mon kandu også 'ender' dér ...og går til: "De Evige Bitmarker" ?

Sssshhh.... der er bare en ævlebævle tråd. Fordi jeg keder mig lidt

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 200 point
Dato : 09-06-15 20:26

Kandu kan sikkert vakle videre mange år endnu, lidt som "dead man walking". Det koster næppe ejerne ret meget at drive stedet, hverken i penge eller i tid, så hvorfor lukke det. Jeg tvivler på at kandu vil vokse, der er for mange andre sites og ejerne af kandu gør ikke noget for at stedet skal vokse. Nogle sites bliver købt og solgt, men jeg tvivler på at kandu har nogen videre værdi på markedet.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-06-15 21:24

Citat
Kandu kan sikkert vakle videre mange år endnu, lidt som "dead man walking".

Det tror jeg også. Så længe vi er en snes brugere,vil den nok bestå.

Jeg støder da rimelig tit på sider,der ikke har været opdateret i både 5 og ti år. Men de må jo stadigvæk,være tilknyttet een eller anden server,som koster penge. Måske blot en symbolsk beløb.

Jeg ved det ikke,men undras.

M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-15 08:18

Kedede mig lidt?
Jeg faldt sgu i søvn

Jeg må indrømme jeg blev lidt paf, da jeg læste om newz.dk. Jeg har besøgt sitet igennem mange år. Det var en glimrende nyhedsportal om tekniske landvindinger inden for IT og gadgets ..på Dansk. Lukningen kom i mine øjne som et lyn fra en klar himmel. Så jeg tænkte: Gad vide om kandu er der i morgen?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-06-15 11:13

Hej Molo
Det var sgu en ordentlig skraber du fik dig
Det er da helt klart, at Kandu er for nedadgående, og det er jo nok et spørgsmål om tid inden det er slut.
Brugertallet rasler ned, og i dag kommer der omkring 5-7 spørgsmål om dagen, hvor der for 10-15 år siden kom 10 gange så mange, og tips er da gået helt i stå.
Nå--vi bliver jo alle gamle og trætte med tiden

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-06-15 20:45

Citat
Hej Molo
Det var sgu en ordentlig skraber du fik dig

Tror han er træt af at se på alle de valg reklamer han ´ghost´ ser her inde.
Men kandu har ikke været særligt aktiv i mange år, samt de fleste nye spørgsmål? er fra gamle brugere, der ikke kan huske at de har spurgt om det flere gange.
Men al aktivitet er vel bedre end slet ingen - det holder jo også pensionisterne oppe på dupperne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-15 21:40

Lodtrækningstid
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-15 21:40

Tak for svaret fun2.