/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Manipulerer kandu.dk ?
Fra : molokyle
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 08-06-15 08:59

Ja, jeg spørger fordi de eneste valgplakater der dukker op hér på kandu.dk er Venstre og DF's.

..og endnu mere 'chokeret' blev jeg, da jeg så en annonce for: Billig arbejdskraft !

..ja, det stod der gudhjælpemig ! Linket til virksomheden kommer her:

http://arbejdsudleje.dk/

Jeg lader det lige stå et øjeblik.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-06-15 09:13

bruger du google hvis så afinstallere og installer igen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-06-15 10:06

Tak for linket, Molo. Dem vil jeg da kontakte. Vi mangler lidt hjælp til omlægning af 300 m2 græsplæne. Diverse blomsterbede. Montering af nye tagrender + meget andet.

Da jeg regner med at timelønnen er ret favorabel,kan vi godt beskæftige 2-3 personer,hen over sommeren.

M.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-15 11:30

Jeg tror, tror, at det er google der manipulerer, for de reklamer jeg ser på Kandu for tiden er for et nyt sommerhus, og ny bil, begge dele noget jeg har googlet for nylig, samt et kinesisk firma, som jeg har købt nogle varer hos.

Google (og andre søgemaskiner) "kigger" på dine cookies, og tilpasser annoncerne efter det, sådan tjener de deres mange milliarder $

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-06-15 12:27

Er der reklamer på kandu.dk???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-06-15 13:48

Det er google som styrer det reklameræs.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-15 14:02

Jeg sletter da mine 'kager' og 'midlertidige' oplysninger om min person, men jeg får STADIG kun den der med "BILLIG ARBEJDSKRAFT" her på sitet.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-15 14:40

Jeg slog lige min adblock fra så jeg kunne se hvad jeg fik, reklamer for webhoteller og pythontools.

Prøv lige at se her: http://www.radicalresearch.co.uk/lab/hstssupercookies
Og her: https://panopticlick.eff.org/?action=log

Der er flere metoder

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-06-15 14:46

Glemte jo lige at skrive at første link viser en metode til aktiv sporing og andet link er et eksempel på passiv sporing.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-15 18:30

Tak for svaret.
Link føjet til Favoritter: EXTERMINATOR.
>MOLOKYLE>