/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Status
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 880 gange
500 point
Dato : 31-05-15 10:55

Nå gutter, har I fået Jeres buk?
For nu at gøre Kim Larsens ord til mine - spørger jeg således:

Om lidt blir her stille
om lidt er det forbi
fik du set det du ville
fik du hørt din melodi

Musik: Kim Larsen. Tekst: K. Larsen - Leif Petersen -hvilket er en stor overraskelse, da en kendt jysk forfatter, Overjæger, Godsejer, riffelinstruktør og hundedommer ellers har påstået, at det var ham og visevært Mogens Mogensen, som havde forfattet teksten en sen nattetime i Næstved....... og som om det ikke var nok, viste det sig også, at viseværten slet ikke var visevært, men vicevært... OG som rosinen i den berømte pølseende, viste det sig, at forfatteren - altså den jyske, slet ikke er forfatter, men fuld af løgen, fub og fiduser

Må Diana være med alle brave jægere!

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-05-15 23:38

Citat
Nå gutter, har I fået Jeres buk?

Ved ikke om denne er velkommen, men jeg SÅ en BUk der FIK nakket en BILLIST.
Bukken var totalt smadret - bilen ramte et par meget store bøgetræer efter mødet med bukken og sad fast = lignede en perfekt parkering, bortset fra at der ikke burde kunne være en bil mellem de 2 træer.
Og det var omkring Silkeborg /Søndag ? måske Lørdag, så det først på tilbage vejen, og ville ikke stoppe op for at tage billeder, der var for meget blod-pølse efter min mening.

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 500 point
Dato : 01-06-15 07:32

Hej Tommy !!

Længe siden vi har hørt fra dig !! Håber alt er vel ?

M.h.t. bukkejagt, har jeg været heldig at få skudt 2 stk. - den ene en pæn seksender på ca. 5 år og et skravl af en spidsbuk som var underernæret og som jeg skønnede var syg. Det viste sig også, at dens underkæbe var stærkt deform og havde derfor ikke været i stand til, på normal vis, at indtage føde. Så godt den kom væk !

Har du selv været på jagt i alpelandet ? Eller har du stadig mulighed for at jagte lidt i DK ?
Jeg har hørt, at Ballekræet har forsøgt at kunne få licens på en ged i Alperne, men da man erfarede at geden skulle været bundet ca. 4 meter fra skytten Knudsen, fik han ikke lov til at udføre sin dåd - gudskelov !!! Ja. han blev faktisk forment adgang til landet med den holdning - det kan man sgu' da kalde for konsekvens, noget vi i DK kan lære noget af !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-06-15 18:43

Citat
Har du selv været på jagt i alpelandet ? Eller har du stadig mulighed for at jagte lidt i DK ?
Nej jeg har ikke været på jagt i Schweiz. Det er et lidt tricky land hvad jagt angår. Hver Kanton sine bestemmelser - og pissedyrt, hvis man endelig er så heldig at blive optaget i et jagtlaug.

Citat
Eller har du stadig mulighed for at jagte lidt i DK ?
Ja, jeg er stadig med på Svendstrup, men logger nok ud, da jeg nok ikke kommer til at gøre brug af jagten i 2015.
Næste fredag lander jeg i Kastrup og bliver i DK til valget er overstået. Spændende.

Citat
Jeg har hørt, at Ballekræet har forsøgt at kunne få licens på en ged i Alperne, men da man erfarede at geden skulle været bundet ca. 4 meter fra skytten Knudsen, fik han ikke lov til at udføre sin dåd - gudskelov !!!
4 meter er også for tæt på. Mundingsflammen fra riflen kan, hvis uheldet er ude....læs skyde forbi..........antænde geden pels, og så er vi indover det, som kaldes dyrplageri.
Næææææh, Knudsen skulle holde sig til det, han har lidt forstand på, salg af malkekopper.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-06-15 22:45

https://www.youtube.com/watch?v=qNVTZ8t-Vow

Var det måske en opgave for KnaldBalle?

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-06-15 23:30

Gangsta goat Knudsen skal være glad for at hans "jagtobjekter" bliver bastet og bundet, ellers havde Kanussen mange blå mærker

Med Gangsta goat for det indre syn, vil jeg storsmilende bevæge mig i kassen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-06-15 07:32

Hvor ville jeg gerne have set den store forfatter og gedeekspert Bendt Ballegård Knudsen, blive jagtet og "puffet" lidt til af hr. Gedesen - så ville man kunne se hvor behændig Balledoof fedesen er, når det gælder !!! Egentlig skulle kanonfotografen Hæ også prøve kræfter med vilddyret - altså geden !
At se de to skvaddermikler for fuldt firspring med en olm ged efter sig - for at ende i campletten, som ville blive ødelagt til ukendelighed - ikke af geden, men derimod af de to fedlinges vægt - jamen hvilket syn !!!!!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-15 15:43

Dejlig video

http://www.bite.dk/vildtviralt/dyr-ser-sig-selv-i-spejlet-for-foerste-gang-og-bliver-meget-overraskede

Gad vide, hvordan KnaldBalle ville takle situationen, hvis han pludselig stod overfor et enormt spejl?

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-06-15 21:48

Han ville få et chok og hatten ville lette en halv meter fra kålhovedet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-15 22:36

Nemlig, som Mandrillen der lige når at se sig selv.

Bortset fra det, så er der ikke faldet buk hos os. Det har været tæt på, men da vi har cirka 60 krondyr rodende rundt i skoven, er det småt med bukkenes forsvarsvilje; men når det gode vejr kommer, så får sønnen og jeg fat på et par mindre bukke på reviret.
Hvordan tror du folketingsvalget ender?????

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-06-15 18:18

Citat
Hvordan tror du folketingsvalget ender?????
Ja, det da det.
Uanset meningsmålinger så vinder Blå Blok. Det mener jeg ud fra den betragtning, at danskerne har vel lært et og andet i de 4 år Helle T har forvaltet Riget.
De 39 milliarder kroner Bimboen flagrer rundt med, hvor tror du de stammer fra? Det er engangs indtægter fra den fremskrevne skatte indbetaling fra pensionerne - de kommer aldrig igen.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-15 21:41

Men tror du, at Løkke kan løse beskæftigelsessituationen herhjemme, når han vil åbne adgangen til DK med billig arbejdskraft?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-15 21:50

’Vi foreslår, at vi laver en ny moderne udgave af beløbsgrænsen, hvor vi differentierer på en måde, så vi sætter beløbsgrænsen markant ned og åbner dermed et arbejdskraftsmarkedsopland på 600 mio. (mennesker, red.)’, lød det fra Lars Løkke på DI-årsmødet.

Venstre vil konkret ændre den nuværende beløbsordning, så det fremover også bliver lettere for virksomheder at hente lavtlønnet arbejdskraft til landet, som ikke falder inden for EU’s fri bevægelighed. Venstres særligt lempelige kvoteordning skal gælde et antal udlændinge, hvor lønnen starter på bare 215.000 kroner årligt – eller ca. 18.000 kroner om måneden. Det svarer til den højeste dagpengesats.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-06-15 21:16

Jeg tror denne udtalelse er over et år gammel..?
Men bortset fra det, må vi vel nok erkende, at det er svært for arbejdsgiverne at få den nødvendige danske arbejdskraft. Så er der to muligheder tilbage - et, flyt virksomheden til udlandet. 2 - få arbejdskraften udefra. For at imødegå den underbetalte østarbejder til 40 kr i timen mener Løkke vel, at det er bedre med 18000 pr. måned - hvilket svarer til 112,50 pr. time OG som er den tarifmæssige mindsteløn indenfor 3F - der er bare ingen, der vil arbejde for den timeløn.
MEN! hvis nu man satte skatten væsentlig ned, så blev det jo mere attraktivt - ikke..?

Undskyld mit sene svar. Jeg er så småt begyndt at arbejde i Schweiz.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-06-15 06:52

Jeg er så småt begyndt at arbejde i Schweiz

Jamen det er dog skrækkeligt !!!! Hvor fanden går dette land dog hen ? Altså alpelandet !

Men en nyhed fra det hjemlige: Hørte i aftes, at Balledoof er blevet hyret (maritimt udtryk) af Helle Thorning som kampagneleder !!!!!!
Samtidig har han også lagt billet ind hos Alternativets leder som pauseklovn !!
Hvad siger I så ? Det er fandeme uhyggeligt !!!

Verden er sgu' af lave !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-06-15 11:11

Ja, jeg har fået et job som Hotelkarl.
Lønnen er ikke overvældende, men der hører visse privilegier med til jobbet. Såååååå, det er godt. Næste fredag lander jeg i Køwenhavnstrup og bliver til valget er overstået.

Citat
Helle Thorning som kampagneleder !!!!!!
Måden som Helle og Co fører sig frem på, kommer det med Balledoof ikke som nogen overraskelse - han er -ligesom Helle og Ko - ekspert i at svine folk til.

Tænk, at en pauseklovn som svindleren Elbæk, i det hele taget kan få nogen til at stemme på sig.

Mvh.
Tommy.
Nu med ny riskost

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-06-15 14:45

Jeg læser i avisen (hernede) at Statministeren fik "jaget" en kræftsyg patient ud ad en hospital elevator, fordi hun - altså statsministeren - og Morten Østergaard skulle bruge elevatoren.

Jeg håber så sandelig at dagpressen i Schweiz, har misforstået et og andet.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-06-15 23:36

Jeg har sgu da lige opdaget, at jeg har mange S-point. Jeg ringede lige til min bank her i Schweiz og spurgte, om de ville omveksle dem til danske kroner. Det ville de ikke. Derfor må jeg hellere bruge nogen af dem her. Jeg forhøjer lige indsatsen her i tråden, og de bliver indløst - eller udløst, eller hvad det hedder, til det personage, som scorer Full House. Der kan udmærket være 2 - eller for den sags skyld 5 andre personager, som også kan score et Full House indlæg.

Nå, jeg må hellere drikke min irske kaffe og smutte i seng.

Lige et smørskål Hvad slags whisky bruger I til den irske? Min favorit er Tullamore Dew.
Men ellers kan jeg meget godt lide det, man kalder "En kaffeknægt" I ved, brændselsvin i kaffen. Og der er jo en bestemt teknik i blandingsforholdet som man helst skal følge.

1. Tag en kop, og hent brændevinsflasken.
2. skru proppen af og ta' en slurk.
3. smid en 10 øre ned i koppen....den findes ikke mere, så brug en énkrone.
4. hæld kaffen over så kronen er dækket og ikke kan ses-
5. hæld brændevin i, så meget, at man kan se kronen igen.
6. hæld kaffe i igen , så kronen ikke kan ses
7. hæld brændevin i, så meget, at kronen atter kommer til syne.
8. drik.
9. Læs opskriften igen og følg den
10. Læs opskriften igen og følg den.
11. Læscch åpkriften igen og smøl den
12. Flæsch scoptriften å fjøllsch chen.
13. Start morgenen med et par Kodimagnyler.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-06-15 08:19

Lad mig erkende, at jeg slet ikke er specialist i whisky, men nyder det skam i godt lag. Du laver en lille fejl i dit oplæg, da drikken i Irland staves whiskey, men i Scotland whisky - nå en lille nuance som ikke har noget med smagen at gøre !
Personligt synes jeg en skotsk Famous Grouse er god til formålet - skal den drikkes som en drink, findes den også i en black udgave, som er mere rund med en stor smagsfylde !! Ellers er der jo et utal af fremragende mærker - husk altid, at maltwhisky ikke må blandes med vand, højest en lille isterning !!!

I øvrigt har hørt om en kendt forfatter i det jyske, som blander en del kaffe med kaffe-erstatning tilsat 3 dele karburatorsprit, 2 dele kølervæske (ned til -24°C) samt 5 dele batterisyre og dest. vand for at afslutte med et dash dieselolie !!! Værsågod at skylle !!!!!

ØV4

Du burde sgu' skifte bank, når de ikke vil godkende det agtværdige kandu !!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-06-15 12:02

Citat
Du laver en lille fejl i dit oplæg, da drikken i Irland staves whiskey
fandt den tomme flaske under sofaen kiggede lidt på den -og læste......at du har ret. Ja ja, atter et eksempel på, at man bliver skide klog af at logge ind på Kandu. Se bare Ballefjoget, han har ikke vist sit åsyn på Kandu de sidste mange måneder og han bliver dummere og dummere

Ellers læste jeg her til morgen, at en eller anden repræsentant for fredes religion mener, at Danmark er en diktaturstat fordi, danskerne afholder folkeafstemninger. Mon det er Ballefjogets halvfætter?
"Han voldtager islam" mener de kulturradigale. Jo jo, alt ved det gamle...

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-06-15 12:45

Danmark er en diktaturstat - dog ikke p.g.a. at vi afholder folkeafstemninger, men mere p.g.a. tyraniet vi oplever med alle de salonsocialister der ikke kan finde ud af det mest elementære. Det der sker, groft sagt, er, at vi bliver dummere og fattigere og mere ufrie med de socialistiske tendenser. Den ellers søde Enhedsliste-pige, Johanne Schmidt-Nielsen, var sgu' kommet i menneskehænder i DR2 kl. 22:30 hos Niels Krause-Kjær ! Hun kunne/ville ikke svare på, om det er meningen at al privat foretagsomhed skal overdrages til staten - på den ene side, men set ud fra et andet synspunkt, jeg tror nok, bla. bla. bla. Joh, man lever i fortiden hvor der var stor fattigdom og nød og hvor nogle af deres ideer kunne være på sin plads - men man fristes til at sige, at socialister i et moderne samfund som vores er nogle af de værste nassere - uha uha nu får jeg sgu' nok smæk !! Men det er altså min mening, slut !!

ØV4

I øvrigt mener jeg ikke, at kvinderne skulle have haft stemmeret for 100 år siden

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-06-15 16:31

Citat
Men det er altså min mening, slut !!

Også min.

Citat
I øvrigt mener jeg ikke, at kvinderne skulle have haft stemmeret for 100 år siden

Jeg synes det er værre,at de har ret til at erhverve førerbevis.

Der kunne vi godt lære noget af Saudi-Araberne.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-06-15 16:55

Citat
Danmark er en diktaturstat - dog ikke p.g.a. at vi afholder folkeafstemninger, men mere p.g.a. tyraniet vi oplever med alle de salonsocialister der ikke kan finde ud af det mest elementære
Det vil jeg egentlig godt give dig ret i. Da vi boede i DK blev vi flået i skatter, afgifter + moms af afgifter, samt den alm. moms.
Er det 175.000 der går ledige i Danmark - samtidigt med, at der er over 80.000 østarbejdere ansat? Der er altså et eller andet som ikke rimer.

Hvis den homoseksuelle cirkusklovn, storsvindleren Uffe Elbæk, får magt som han har agt, skal der indføres lokale valutaer Dem fra Ringsted får "Ringsted kroner" Holbækkerne får "Holbæk kroner"......osv Ingen skal arbejde og alle skal køre på cykel Jamen for helvede, det er sindsygt det her!! Nå for hulan da, jeg må hellere stoppe, det er jo en pæn side.

Jeg hører at Ballefjoget er blevet Spindoktor for Elbæk

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-06-15 08:02

Kære Mosebaek !

Du skrev: Jeg synes det er værre,at de har ret til at erhverve førerbevis.

Har de også fået det ???

Ja, hvor går vort lille fædreland hen ??

Vi kan sgu' kapitulere og overgive magten til Uffe Elbæk, Ballegård og andre fantaster - men de skal selv betale gildet ved kasse ét !!! Hvis det bliver muligt ? Men så kan en genopretning af riget jo beskæftige en masse mennesker i adskillige år og så er alt igen ved det gamle !! Fred hviler (ikke) over land og by !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-06-15 22:15

Har været i sommerhus siden torsdag. Lidt blandet vejr, men i dag var det forrygende smukt.

Og hvad så vi så på vej hjem af motorvejen????

En stationcar med en hvid begravelseskiste monteret på tagbøjlerne.

Wauw - det har jeg aldrig set tidligere.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-06-15 01:17

Ja, jeg har fået et job som Hotelkarl. Hahahahaha
. . . skrev Kpt. Tommy

Hmmmm! Beskriv lige dine funktioner på hotellet. Skal du føre tilsyn med stuepigerne - eller hyr?? Lyder opbyggeligt.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-06-15 07:18

Hej Tonganeser !!

Du skrev:En stationcar med en hvid begravelseskiste monteret på tagbøjlerne.

Det er sgu' da meget normalt blandt zigeunere (romaer) !! Tyvekoster har man ikke tid til at få "bakset" ind i bilen, så blot fat i "kassen", op på taget, lidt elastik omkring, samt en arm eller to fra passagererne ud gennem de åbenstående vinduer - vupti, så er den ged barberet !!!

Jeg har hørt, at der i visse tilfælde er observeret hjælp fra hotelkarle, når zigeunerne undtagelsesvist har overnattet på hotel - de stakkels hoteller har derefter kunnet konstatere manco på håndklæder, sæbe, hårtørere, blandingsbatterier og håndvaske, så her er hotelkarlene meget vigtige i opklaringen af disse "rapserier" !!!!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-06-15 13:21

Det undrer mig bare at se en lidt slidt rødmalet Volvo stationcar med en hvidlakeret kiste på taget. OK, der er sket meget indenfor bedemandsbranchen; nu kan man f.eks. blive kørt afsted i motorcykelsidevogn, og det har søreme også vist sig, at familien nu også selv må transportere et afdødt familiemedlem på f.eks. en trailer. Her skal påpeges, at der på traileren ikke må befinde sig haveaffald eller lignende - sammen med kisten.

Min kone snuppede et par billeder af ekvipagen på motorvejen, og måske er der tale om en alternativ bedemandsforretning, hvor der kan spares mange kroner for de efterladte.

Joh, der sker mange ting mellem lår og bag - øh, mellem år og dag.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-06-15 13:47

Citat
Joh, der sker mange ting mellem lår og bag

Rent udforskningsmæssig,har det altid været en interessant område. Der har i tidens løb,været lagt mange strategier,for en nærmere undersøgelse. Efterfulgt af manuelle tiltag.

M.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-06-15 14:18

Ja, og især i området mellem Bredballe og Trekanten går det livligt til.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-06-15 14:24

Citat Forbrugerrådet:

Transport: Kør selv
"Det er måske de færreste, der vælger at gøre det, men faktisk er det lovligt at klare al transport selv.

Du kan selv transportere kisten med afdøde i stationcar (hvor bagsædet er lagt ned), en kassevogn eller en lukket trailer. Det må dog ikke være til gene for andre, så læg en presenning over kisten. Derudover kan du selv transportere kisten til krematoriet og afhente urnen efterfølgende".

Hold da op. Her er der frit slaw for de kreative. Det kan man mene meget om, men på sæt og vis må det være rart at få de nærmeste pårørende selv at håndtere tingene. Alt i alt afhænger det vel om afdødes dødvægt.

Man kunne selv montere den flotte "seksender" på kistelåget, hvis andre ikke gør krav på trofæet.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-06-15 16:09

Glem alt om det skide valg - med sådanne skriverier, er det sgu' igen værd at være dansker - altid ydmyg og hjælpsom og smækfuld af gode ideer, samt med en helt enestående form for humor !!!
Bravo og tak til de sidste indlæg !!

ØV4

Duh Tonganeser - er du sikker på det var en rød Volga og ikke en grå fra Bredballe(hof) til Trekanten ???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-06-15 17:35

Som jeg skrev, var stationcaren malet, hvilket i min termologi betyder håndmalet, så måske var det den meget berømte jæger og godsejer, som har fundet en ny levevej. I hvert fald fyldte føreren temmelig meget bag rattet.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-06-15 17:50

Så blev det alligevel sjovt at være dansker. Ja, man bliver nærmest kisteglad

Citat
Hmmmm! Beskriv lige dine funktioner på hotellet. Skal du føre tilsyn med stuepigerne - eller hyr?? Lyder opbyggeligt.
Nul grisebasse med stuepigerne.

Du får da lige en arbejdsbeskrivelse af Hotelkarlens forpligtelser. Pas på du ikke falder i søvn under læsningen.

Møder kl. 06.00 og kører hen til bladkiosken og afhenter 2 ekspl. af alverdens største aviser.
Fejer fortorvet, tømmer div skraldespande.

Ved 08.00 tiden, er der morgenkaffe med frisk brød. Når der er drukket og spist får jeg en ordreseddel om, hvilke værelser der har problemer - f.eks. pærer som er sprunget, pakningen i div. vandhaner, og evt. ting som ikke fungerer......osv osv Ind imellem drøner jeg by-ærinder.

Kl. henad 14.00 går jeg hjem.

Løn = 22.000 om måneden - omregnet ja ja fyrstelig løn.
Betaler 30% i skat, samt 2 % i sygesikring (den alm.)
Rest til mig selv 15.000 - Vi husker, det er noget billigere at leve hernede. Dog ikke prisen på benzin, det er i samme prisleje som Danmark. Men lige en sjov detalje - diesel er dyrere end benzin. I Danmark er diesel billigere benzin

Hvorfor gider jeg at arbejde..? Tjaeee, muligvis søger vi om at forlænge opholdet Schweiz - og så er det jo rart at kunne bevise, at jeg sagtens kan klare mig selv, hvis og såfremt trunten får sjove idéer.

Mvh.
Nu med rørtang

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-06-15 22:42

Kvinder præsenterer sig altid bedst bagfra. Man kan blive ganske opstemt af at se stuepiger rede sengene.

Men stor respekt for dig, kære Kpt. Tommy. Du driver den ikke bare af dernede i Tobleroneland.

Velkommen hjem, når vi når så langt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-06-15 23:24

Citat
Kvinder præsenterer sig altid bedst bagfra. Man kan blive ganske opstemt af at se stuepiger rede sengene.
Ups, ja da. Sådan et syn får en til at glemme alt om jagttiderne

Den der slidte rødmalede Volvo stationcar med en hvidlakeret kiste på taget, sad der en sur knark som vognstyrer i den? Og var den ene skulder trukket op over øret? Råbte han ud ad vinduet efter de bilister som overhalede ham. Noget, der kunne ligne ordene: "Hylere, Tomber og negerkonger? Så tror jeg godt, jeg ved hvem denne mandslings i bedemandsuniform er. Hans kompagnon, var det en med stor vom og fuldskæg, som sad og filmede under kørslen?

Vi kommer hjem i weekenden og bliver til valget er overstået. Vi glæder os - familien glæder sig, og der er dømt familiehygge under hele opholdet bla. med endags tur til Dyttenborg Knurrepark

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-06-15 10:14

Her er vores stuepige.
http://peecee.dk/upload/view/450831

Jojo,hun kan skam osse gøre rent.

M.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-06-15 10:48

Mosebaek !

Du skal sgu' passe på ikke at stikke dig på stilletterne, når du nu går FORBI hende !!!!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-06-15 15:04

Her er en fra missionshotellet i Løsning.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-06-15 19:18

3 af Jer lavede "Full House"
Tak for svaret Øjenvidnet4. Tillykke med bukkene og tak for god værksteds humor

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-06-15 20:27

Tak for de mange poings og held og lykke i Alperne.

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-06-15 21:32

Og husk så lige at stemme rigtigt.

Mvh.

Tonganeseren