/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjern mystartsearch
Fra : Dodala
Vist : 505 gange
300 point
Dato : 30-05-15 22:15

Hej derude

Hvordan fjerner man mystartsearch.com på explore, har prøvet alt. Når jeg vil lave en ny startside på explore så starter den på ny. øv øv Har også fulgt afindstallering processen på deres side, det virker heller ikke.

Hilsen Dodala

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-05-15 23:03
Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 30-05-15 23:51

Hej marken84

Har fulgt hvad linket sagde, men det virkede desværre ikke. øv øv.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 31-05-15 07:36
Accepteret svar
Fra : kivi

Modtaget 300 point
Dato : 31-05-15 08:04

adw cleaner plejer også at klare det

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-05-15 09:40

Prøv at opret en ny genvej til programmet

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 31-05-15 10:16

Hvis det ligger som et program på din pc, er det mest effektive afinstalleringsprogram "Revo Uninstaller". Det findes både i en udmærket gratis version, og i en købeversion. Jeg har valgt den sidste, det er en engangsudgift på vist et par hundrede kroner og så kan du altid fjerne ethvert program - og også alle rester af programmet, der har det med at gemme sig mange steder. Prøv den gratis version, og se, om du kan bruge den. Der er en funktion, der hedder "hunter"!, hvor du så at sige "jager" det program, du vil være fri for. Men hvis mysearch er en form for malware eler adware, er det bedste tip nok at bruge Superantispyware, også dette findes i både gratis og professionel version. Det program kan ikke roses nok, for hvis du sætter det til at virke en gang hvert døgn, finder det al malware og adware - og selv om jeg ikke surfer ret meget .- er der næsten altid fra 1 adware og opefter hver dag. God jagt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-15 20:45

ASWcleaner : http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Hent, kør, fjern, ...GENSTART.

Nemmere kan det ikke blive
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Dodala

Dato : 31-05-15 21:14

Tak for svaret kivi.

Det var adw cleaner der klarede sagen.

Tusind tak.

Mvh. Dodala