/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Ø vises som ? i formmail
Fra : kathy
Vist : 509 gange
300 point
Dato : 26-05-15 23:55

Jeg har en formmail, der før har virket upåklageligt, men pludseligt ikke kan vise Ø i formmailen. Specialtegnene vises fint på hjemmesiden men på formmailen bliver Ø til et spørgsmålstegn og så kan den heller ikke mere vise indtastede værdier i afkrydsfelterne, de bliver også vist som spørgsmåltegn.
Det er Dandomains formmail, jeg bruger.
Jeg har hele tiden haft denne i min header: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />

Har prøvet at skrive et almindeligt Ø og &oslash; Resultatet er det samme.
Er der nogen der har en løsning?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 300 point
Dato : 27-05-15 10:33

Måske noget hjælp her: http://www.eksperten.dk/spm/960686

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 27-05-15 19:51

Der har jeg været inde. Det var et problem fra 2012.
Dette er opstået lige nu. Fra velfungerende til ikke-fungerende UDEN jeg har gjort noget.
Det er det, jeg ikke forstår.

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 27-05-15 21:06

Hmm. Det ser ud til, at Dandomain har problemer.
De vil forsøge, at løse det i morgen.
Lader tråden stå åben og vender tilbage fredag sent.

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 01-06-15 21:12

Så blev det løst. Dandomain havde forberedt formmailen til en ny version webshop. Så valideringen og tegnsætningen blev anderledes.
Det gik også ud over mine formmails.

Godkendelse af svar
Fra : kathy

Dato : 01-06-15 21:12

Tak for svaret Stouenberg.
Tak for din interesse.
mvh

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-06-15 10:49

- velbekommen kathy...