/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
CONCORDE version 4,32
Fra : Strandkro
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 17-05-15 14:25

Er det nogen af jer som har kendskab til regnskabsprogramot CONCORDE version 4,32
eller kan henvise til en firma i Aarhus område - som har det ?

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-15 16:03

DOS regnskabs program købt af Microsoft og den version er pensioneret for over 10 år siden.
Med Windows 8 - 64bit kan det ikke køre mere, og med 32bit Windows er der diverse tastatur problemer

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 17-05-15 20:06

Hej jegerher: Du har ret - men hvad med DOSBOX - kan den ikke køres derfra ?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 18-05-15 08:21

Noget kan løses via DOSBOX, men ikke ALTGR tegn (så som £ $ @ {[]} \ ~ )
Og flere og flere Printer går væk fra de "gamle" printer formater, så kraves Print Grabber eks. PrintFil http://www.printfil.com
Plus du kan ikke få det i Fuld Skærm mere som man kunne under XP

Men jeg tror du får svært ved at finde et firma som vil supporte det, højst prøve at få det til at virke (uden nogen garanti)
Husk Concorde & Navision blev lagt sammen i 2000, og allerede på det tidspunkt hed det C5

http://blog.systemconnect.dk/?p=7

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 28-05-15 10:14

Tak for svaret JegErHer.