/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Fangerne på Fortet - Fort Boyard
Fra : SlowPols
Vist : 1558 gange
100 point
Dato : 13-05-15 13:17

Hej alle sammen!
Jeg kan huske at jeg engang i 90'erne spillede et pc spil over Tv programmet 'Fangerne på Fortet. Jeg har researched mig lidt frem og fundet ud af at spillet på engelsk hedder "Fort Boyard: The Challenge" og at den originale franske titel er: "Fort Boyard: Le Défi". Så vidt jeg husker hed spillet bare "Fangerne på Fortet" på dansk, men jeg kan tage fejl.

Det er kun lykkedes mig at finde et download til spillet på fransk, og det gør det så godt som umuligt for mig at spille, da jeg ikke taler sproget. Er der nogen som ligger inde med dette spil på dansk (eller evt. på engelsk) eller ved hvor jeg kan få fat i det?

På forhånd tak!
Venlig hilsen
Niels Baunbæk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-05-15 20:36

Her ser du hvor du kan købe spillet i dag:

http://www.ebay.fr/sch/sis.html?_nkw=Fort+Boyard+le+Jeu+pour+DS

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-15 23:41

Citat
eller ved hvor jeg kan få fat i det?

Har du set i PM - eller virker det ikke...?