/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Må rejsebureau tage 400 kr. For at ændre
Fra : bodillouise
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 11-05-15 19:29

Jeg sat og bestilte ferie i går. Det er kør selv ferie og efter jeg havde betalt fik jeg set at jeg havde fået taget en forkert uge. Skrev med det samme, da de havde lukket. Ringede i morges og fik at vide at de kun kunne rette det mod at jeg betalte 400 kr. Syntes godt nok det er en mega god pris, for denne hjælp. Må de det ?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 11-05-15 19:39

Ja, det står nok et eller andet sted i deres betingelser.

I øvrigt er gruppen Investeringer ikke særligt velegnet til denne type spørgsmål.

Prøv at ændre gruppen til Rejser, så får du sikkert flere - relevante - svar.

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 11-05-15 19:50

Tak for svaret. Jeg er hvis ikke så god på tasterne lige pt. Trode jeg var inde på rejser. Måske et par briller kunne hjælpe??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-05-15 19:58

Brug "booking.com" eller "http://www.happydays.nu/dk/
Dem bruger vi til kør selv i DK og Tyskland....................................nemt at booke om uden det koster.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-05-15 20:10

Citat
Må de det ?

Ja, men hvor har du købt? er de medlem af trustpilot, så giver du bare din mening til kende på siden
og de kommer sikkert med et ´godt´ svar, men så er andre advaret.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 12-05-15 00:11

Du får det til at lyder som om rejsebureauet er nogle være svindler og bidrager fordi de tager 400.kr for en fejl du selv har lavet....

Hvis det var dit firma, havde du så gjort det gratis?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-05-15 07:48

Ombooking er normalt gratis indenfor en vis tid.
Så det virker groft at tage 400 kr. for en rettelse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-05-15 23:06

Mon fortrydelses retten gælder her?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-05-15 00:22

NEJ!!!

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 13-05-15 21:12

Tak for jeres svar. Jeg har ikke udtalt hvilken firma det drejer sig om. Jeg syntes ikke de er nogle svindler, men når man gør Opmærksom på fejlen man har lave under få minutter efter, syntes jeg det er en rimlig høj pris at betale. Jeg sidder selv i et firma. Hvis kunden ikke er enig eller har fortrudt de 2 døgn efter vi har lave en aftale har man mulighed for at rette eller annuller aftalen

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 08-07-15 12:30

Tak for svaret Bille1948.