/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Kokkenshverdagsmad - erfaringer søges
Fra : vivian67
Vist : 727 gange
50 point
Dato : 10-05-15 10:23

Jeg har netop set en annonce fra www.kokkenshverdagsmad.dk det lyder jo rigtig nem, men er maden så god som de skriver, er det let at lave og er der nok?

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 60 point
Dato : 10-05-15 10:43

Du kan finde dem på facebook, hvor der er en der skriver:
Citat
Hej. Vi er nu igennem den første uges kasse og er som sådan rigtigt begejstrede. Men kan det virkelig passe der kun følger en bøtte pasta a 300 g. med til en ret til 5 personer? Det samme med en anden ret med ris. Her var det også en bøtte a 300 g. til 5 personer. Det er lige lidt nok...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-15 11:36

Læg mærke til at det er samme firma som "Kokken og Jomfruen" der efter min viden ikke har det bedste ry. For lidt mad / ikke tilberedt / mangelfuld levering.
Firmaet bag hedder jo "Catering Danmark" som opererer under mange navne.

Så den facebook omtale er nok ikke ved siden af.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-05-15 11:37

Nej og så for meget pasta og ris,

når vi har besøg af min kones børnebørn får vi typisk ribbensteg, forloren hare og lasagne,
de to første med kartofler og brunt sovs, rigtig hverdagsmad.

Godkendelse af svar
Fra : vivian67

Dato : 10-05-15 12:14

Tak for svaret Troldepige. Jeg kigger på FB.