/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor får jeg ikke en mail når........
Fra : vivian67
Vist : 416 gange
30 point
Dato : 01-05-15 10:16

nogen har lavet et indlæg på mine spørgsmål?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-15 11:07

Det er formentlig dine lukkede spørgsmål, som du hentyder til.

Når en bruger lukker sine spørgsmål, så vil brugeren ikke længe modtage mails.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-15 11:08

"længe" = længere, det var en "upser"

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 01-05-15 11:19

Nej det er mine åbne spørgsmål - f.eks. har jeg ikke modtaget mail på dine 2 besvarelser ANS. Så jeg opdager kun indlæg når jeg går ind og leder efter dem.

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 30 point
Dato : 01-05-15 12:08

Redigere Din Profil.

1. check du har markering i " Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails"
2. Check/Ret din Email adresse, og sikker dig der ikke er mellemrum eller andet før og efter adressen.
3. Tryk på "Send" ud for din Email adresse, og bekræft via den mail du modtager.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-05-15 13:59

De ryger måske i din udbyders spamfilter, prøv at tjekke det - det problem havde jeg og mtte indstille til, at det var ok, det der kom!

Clou

Godkendelse af svar
Fra : vivian67

Dato : 02-05-15 08:35

Tak for svaret JegErHer. Jeg manglede en markering i ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-05-15 17:27

du er velkommen