/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2010
Fra : Boxerpige101
Vist : 474 gange
200 point
Dato : 21-04-15 12:43

Hjælp jeg har lavet ulykker. Jeg har på en eller anden måde fået sat et "program" ind, således at alle mails til den ene af mine konti på Outlook 2010, automatisk bliver videre sendt til min g-mail. Hvordan slår jeg dette fra igen? Når jeg starter Outlook op kommer der et billede der ser således ud:
http://i983.photobucket.com/albums/ae317/Boxerpige/2015-04-21_12h20_58.jpg

Hvad er det for et program og hvordan får jeg det væk?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-04-15 19:59

Jeg har ikke off 2010

Men jeg tror du skal ind og styre videresendelse fra Outlook
Sandsynligvis i filtre når du er logget på din mail- konto

Evt kan du inde i gmail fravælge en videresendelse
www.google.dk > log ind på din gmail > pilen vet tandhjulet > indstillinger > konti og import
Der kan du slette de videresendelser som din gmail modtager

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 22-04-15 09:51

Det du har fået lavet er en ekstra profil i Outlook. Du skal gå ind i kontrol panellet og finde post (32-bit) eller mail (32-bit), når du har startet programmet skal du vælge "Vis profil" derinde skal du slettet den du ikke vil bruge. Hvis du ikke ved hvad profilen hedder så skal du starte Outlook og prøve de forskellige profiler.

Godkendelse af svar
Fra : Boxerpige101

Dato : 22-04-15 19:41

Tak for svaret webnoob. Det hjalp, jeg nedlagde alle profiler og oprettede en ny, så kom mail's i det rette program. Tak for hjælpen