/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Color LaserJet printer ikke rød farve
Fra : jansler
Vist : 425 gange
300 point
Dato : 06-04-15 10:13

Hej

Jeg har en HP Color LaserJet 1600, som ikke vil prínte rødt eller gult mere. Patronerne er fyldte og originale. Jeg har kalibreret, men det har ikke virket

Er der en som har erfaring med mit probem?

På forhånd tak.
Jansler

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 310 point
Dato : 06-04-15 10:25
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-15 10:29

Tag printerhoved ud af maskinen,
kom lunkent vand på et stykke køkkenrulle,
sæt printerhoved på det et øjeblik, så evt størknet blæk opløses,
tør det så forsigtigt af og sæt det i igen.

Virker det stadig ikke, ny printer!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-15 10:35
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-04-15 11:10

Citat
Tag printerhoved ud af maskinen,
kom lunkent vand på et stykke køkkenrulle,
sæt printerhoved på det et øjeblik, så evt størknet blæk opløses,
tør det så forsigtigt af og sæt det i igen.

Vand og pulver er IKKE en god blanding, følger du den anvisning virker det helt sikkert ikke mere.
Det er kun blækprintere du kan gøre det med.

Citat
Patronerne er fyldte og originale. Jeg har kalibreret, men det har ikke virket

Jeg har set det før hvis pulveret har klumpet sig sammen, dog aldrig mere en en enkelt farve

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-15 11:24

Citat
Vand og pulver er IKKE en god blanding, følger du den anvisning virker det helt sikkert ikke mere.
Det er kun blækprintere du kan gøre det med.

Glem hvad jeg skrev

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 06-04-15 14:58

Har lige fikset det efter en YouTube video - "hp color laserjet 1600 magenta". Alle farver er nu perfekte.

God påske og tak for input.
Jansler

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 06-04-15 14:59

Jeg har også brugt den video - tak for input