/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
x-mime
Fra : popper
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 30-03-15 19:47

Hej kanduer
jeg er begyndt at få nogle meddelelser på skærmen ang. x-mime Ole...de er fremme i ca 5-7 sekunder og fylder det halve af skærmen. De kommer med jævne mellemrum. Findes der en måde hvorpå jeg kan fjerne de dumme mime beskeder.......

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-15 04:07
Kommentar
Fra : popper

Dato : 31-03-15 09:08

Tak for svaret mig selv :) fandt ud af at det var virus scanner AGV der blev ved med at folde sig ud på skærmen den er nu slettet og erstattet af avast

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 31-03-15 09:08

Tak for svaret mig-selv.